Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nog niet over op Windows 10? - Lees dit voor het te laat is
Je bent outlook gewend.
Ik heb dat ook gehad, en toen die stopte ben in naar thunderbird gegaan.
Ziet er precies zo uit als toen outlook.
In de bijlage zie je een voorbeeld.
Deze komt van de laptop af, maar op de computer ziet hij er net zo uit.
Alleen zijn daar (pc) links veel, heel veel meer email adressen te zien van me dan in deze bijlage.

Bijlagen Miniatuurweergaven

Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
"Nadeel is wel dat ik nu voor alle Hotmail- en Liveadressen het internet op moet (dus Outlook.com) terwijl ik ze voorheen allemaal in 1 programma had."
Hoeveel van die mailadressen heb jij dan wel niet? is het niet handiger om 1 of 2 mailadres(sen) te hebben?
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Antwoord Naar Boven
Windows 10 heeft ook gewoon het standaard Mail programma, werkt niet veel anders dan Outlook vind ik. Moest er ook aan wennen toen ik een nieuw apparaat kocht en er geen Outlook op zat maar nu na een paar weken gaat het gewoon goed. Al mijn mails komen daar op binnen.
Een PB is altijd welkom!
Antwoord Naar Boven
(09-08-2016, 07:48 AM)PoppeSchuitema schreef: "Nadeel is wel dat ik nu voor alle Hotmail- en Liveadressen het internet op moet (dus Outlook.com) terwijl ik ze voorheen allemaal in 1 programma had."
Hoeveel van die mailadressen heb jij dan wel niet? is het niet handiger om 1 of 2 mailadres(sen) te hebben?

Nee 1 of 2 adressen is niet handig voor me.

En outlook.com, gaat automatisch naar mail.live.com ( ik werk met win10 ).
En ook die mail kan ik via thunderbird ophalen, of de win10 mail app.
Antwoord Naar Boven
(09-08-2016, 08:01 AM)Mandy schreef: Windows 10 heeft ook gewoon het standaard Mail programma, werkt niet veel anders dan Outlook vind ik. Moest er ook aan wennen toen ik een nieuw apparaat kocht en er geen Outlook op zat maar nu na een paar weken gaat het gewoon goed. Al mijn mails komen daar op binnen.

Klopt Mandy.
En dat is de app voor live.mail van windows.
Antwoord Naar Boven
(09-08-2016, 07:48 AM)PoppeSchuitema schreef: Hoeveel van die mailadressen heb jij dan wel niet? is het niet handiger om 1 of 2 mailadres(sen) te hebben?
Hoeveel ik er heb laat ik in het midden maar voor een aantal doeleinde heb ik een apart e-mailadres.
Ik vind dat handiger dan 1 of 2 adressen al is het nu op dit moment onhandig.
Antwoord Naar Boven
Zojuist de aller nieuwste versie opgehaald van windows 10.
Zit nu op versie 1703 ( Windows Creators Update ).
Na de gratis update van winX naar win10 zijn er diverse grote en kleine updates geweest.
Maar deze is geheel nieuw ( oude was Aniversary Update ver 1607 ) en ik moet zeggen hij is lekker vlot.
Duurde wel even voor hij binnen was en geïnstalleerd.
Maar alles werkt weer zoals het hoort, alleen wat sneller Smile
Antwoord Naar Boven
Na de installatie van Windows 10 Creators update heeft Internet Explorer een knop om Edge te openen.
[Afbeelding: ie11-edgeknop0.png]

Als je wil, kan je die knop uitschakelen: Extra, Internetopties, Geavanceerd – kruisje bij “Knop verbergen (naast de knop Nieuw tabblad) waarmee Microsoft Edge wordt geopend)”.

[Afbeelding: ie11-edgeknop1-222x300.png]
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.