Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uit de kleren voor het klimaat.
De klimaatmars in Parijs, waar ruim 200.000 mensen verwacht waren en de Belgische mars in Brussel, die 10.000 mensen op de been hoopte te brengen, zijn allebei geannuleerd na de terreurdreiging. Maar ook in andere delen van de wereld komen mensen de straat op om de wereldleiders aan te manen die vanaf maandag deelnemen aan een twee weken durende klimaatconferentie in Parijs: van Bangladesh tot Zuid-Afrika. (foto : Keulen, Duitsland)

[Afbeelding: f2b0a08c-95da-11e5-a541-cfd74de539a9_web...format=jpg]
Antwoord Naar Boven
Geheel naakt maakt natuurlijk meer indruk, net als de Naked Bike Ride. De top is overigens afgesloten met een historisch akkoord. Alleen Obama zal moeite hebben om het door de beide parlementen te loodsen aangezien de democraten geen meerderheid hebben. De Republikeinen geloven nog steeds in economie boven milieu, veel van hun geleerden beweren zelfs dat de mens niet de oorzaak is van de opwarming van de aarde en of deze zelfs wel bestaat.
Antwoord Naar Boven
Ik heb wel de indruk dat we een historische klimaattop hebben gehad, waar toch wel engagementen zijn vastgelegd. Dit in tegenstelling met voorgaande tops waar er veel schijnmanoeuvres werden gemaakt.

Wat de zeespiegelstijging met zich zal brengen naar kust- en dijkverdedigingen ben ik wel benieuwd naar. In Bedene vb. heeft men het strand (naaktstrand incluis) opgehoogd. Deze ophoging maakte het strand gelijk dubbel zo breed. Dus toch wel winst voor de naaktrecreant. Als we er nu nog enkele naaktstranden bijkrijgen ....

Wat de zeespiegelstijging zal betekenen aan dijkophogingen en keerdijken is me ook nog niet duidelijk. Maar het zal gigantisch zijn om het achterland te beschermen. Daarover is het laatste woord nog niet gezegd.
Antwoord Naar Boven
In 1976, tijdens de warme zomer, piekte het naturisme;
Zie VRT-reportage vanaf 01:00 >> http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videoz.../1.2998453

Met de hittegolf nu zou het blootlopen ook terug wel eens meer in trek kunnen komen.
En met de opwarming zullen hittegolven meer regel dan uitzondering worden.
Antwoord Naar Boven
Of het blootlopen in zijn geheel terug komt weet ik niet.
Maar op straat zie je wel meer mannen en jongens zonder t-shirt lopen.
En dames uit mijn vriendenkring zeggen wel blij te zijn thuis te zijn zodat ze hun t-shirt e/o bh uit kunnen laten, want het zweet toch wel zeggen ze.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
Bij die temperaturen boven 30°C valt het op dat de kleding toch wel veel luchtiger is dan anders.
En elk stukje textiel voel je dan gewoon.
Antwoord Naar Boven
Klopt.
Daarom maar snel bloot meer normaal gaan vinden dan nu het geval soms is.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.