Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Traag
Vanmorgen was hij even traag, en opeens weg.
Maar dit was ten tijde van een reboot die automatisch loopt.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
Ik moet mijn woorden intrekken want het is nu wel h e e l e r g t r a a g .

Ben blij dat ik deze keer (onbewust) ervoor gekozen heb om de topics allemaal in een nieuw tabblad te openen want anders was ik veel langer bezig geweest.
Kon net gewoon een spelletje Patience spelen alvorens mijn reactie geplaatst was.
Antwoord Naar Boven
Forum is niet vooruit te branden!
Een PB is altijd welkom!
Antwoord Naar Boven
This request takes too long to process, it is timed out by the server. If it should not be timed out, please contact administrator of this web site to increase 'Connection Timeout'

Dit is wat ik steeds te zien krijg.
Weet dat hij traag is, en ik heb de host op de hoogte gebracht.
Ligt aan de kant van de server dit, en ik hoop dat ze het snel kunnen oplossen.
Antwoord Naar Boven
Te hopen dat het snel opgelost is want wil graag op het forum maar zo sla ik 'm toch maar een rondje over Sad
Een PB is altijd welkom!
Antwoord Naar Boven
Kon net weer niet op het forum. Niet bereikbaar melding. Het begon al met traagheid.
Een PB is altijd welkom!
Antwoord Naar Boven
Ik had het zelfde issue als mandy daarnet
Antwoord Naar Boven
(11-08-2016, 10:14 AM)Mandy schreef: Kon net weer niet op het forum. Niet bereikbaar melding. Het begon al met traagheid.

(11-08-2016, 10:16 AM)Dutch74 schreef: Ik had het zelfde issue als mandy daarnet

De traagheid treed vaak op in de morgen.
De server optimaliseert dan de database, maakt kopieën e.d. en gaat als laatst een reboot doen.
En omdat er meer websites op de server staan dan alleen wij, kan dit even duren.
De melding dat we niet bereikbaar zijn is dus het gevolg van die reboot.
Een server is net als je computer.
Als je die reboot ben je ook even niet online te zien.
Hier kunnen we helaas niets aan doen.
Pas als de reboot blijft hangen of er is echt iets mis, dan kunnen we contact opnemen met de host, en die lost het zeer snel voor ons op.
Antwoord Naar Boven
Is zeker een host in Amerika? Als het uit Nederland of Europa is zou die optimalisatie misschien dan niet 'snachts kunnen uitgevoerd worden?
Een PB is altijd welkom!
Antwoord Naar Boven
Ja de host is uit Amerika.
Vandaar dat wij s'morgens er even last van hebben.
Wij komen uit en hun gaan naar bed Big Grin
Weet het niet zeker, maar volgens mij zit er 7 uur verschil in tussen ons en hun.
Antwoord Naar Boven
Ik geloof dat het probleem van traagheid nu echt opgelost is. Ik merk het gelukkig niet meer banana
Een PB is altijd welkom!
Antwoord Naar Boven
(03-02-2017, 11:57 AM)Mandy schreef: Ik geloof dat het probleem van traagheid nu echt opgelost is. Ik merk het gelukkig niet meer banana

Dank voor de melding Mandy.
Ben ook blij dat de traagheid en zeker op bepaalde tijden voorbij is.
Heeft die plotse server update of wat het ook was toch geholpen.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.