Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Zonnepanelencompany.nl
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb je gedaan vandaag? (al dan niet bloot )
(22-05-2017, 09:31 PM)binudist schreef: Vandaag van 12 tot 5 heerlijk op m`n rug in de zon gelegen op de naaktrecreatie van Geestmerambacht.
Gevolg: zo rood als een kreeft, maar heerlijk gelegen!
gr.

(Ja, ik weet het; te weinig gesmeerd! Sad )

Te weinig met zonnebrandcrème lopen knoeien, ik ken het probleem. De zon zat gisteren vaak achter een vage sluierbewolking, en heb er niet echt lang in gelegen, maar toch zijn bepaalde delen op mijn lichaam rood en gevoelig. Het geeft aan dat de zonnekracht toch niet onderschat moet worden.
Antwoord Naar Boven
Vanmiddag naar het engerlermeer geweest waar ik heerlijk in de zon heb gelegen, afgewisseld met een beetje wind. Ik had eerst niet willen gaan maar ik ben blij dat ik het toch geweest ben. Net toen ik weg wilde gaan kwam er een man op me af die nog maar een been had en hij vroeg of hij naast me mocht gaan zitten. Ik antwoordde hem dat ik daar geen bezwaar tegen had maar dat ik eigenlijk wel weg moest. Hij begon te vertellen. dat dit pas zijn derde keer was dat hij naar een naaktstrand ging en dat hij dan om niet te shockeren het lieftst op een rustige plek ging zitten. Hij wilde geen probleem zijn voor iemand. Vervolgens heb ik ruim een uur zitten praten met hem over allerlei dingen en werd het een fijn gesprek.
Antwoord Naar Boven
Heerlijk in mijn nakie mijn terras schoon gespoten met de hogedrukreiniger.
Met als resultaat een mooi terras en geen vieze kleding!
gr.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.