Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb je gedaan vandaag? (al dan niet bloot )
Gecondoleerd Johnny.

Gisteren naar Duitsland geweest om een heerlijke Wiener schnitzel te eten. Werd getrakteerd.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
Dank je Frivooltje.
Het is een zeer droevige week, want vandaag te horen gekregen dan we weer een sterfgeval hebben.
In een week tijd dus 2 ooms en 1 tante af moeten staan  Sad
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
Oef, gaat hard zo. Sad

Kreeg net ook een mailtje. Oom van mij in Amerika is overleden.
Misschien hard maar doet mij helemaal niets want het zou best kunnen dat ik hem zelfs nooit gezien heb.
Al vind ik het wel jammer dat er van de grote familie niet veel meer over is.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
Gister begonnen met het afwerken van de leidingen voor het zwembad.
Vandaag de rest gedaan.
Grond dicht gegooit, tegels opnieuw erin en de verder alles opgeruimd.
Na het eten de filterpomp( heb er 2 ) op zijn plaats gezet en het zandfilter opnieuw voorzien van niet filterzand.
De oude vulling kon nog wel 1 of 2 seizoenen mee, maar ben nu toch bezig, dus alles maar vernieuwd.
Straks nog even langs de cranenbroek voor wat slangklemmen, en dan kan alles op zijn plaats gezet worden ( en aangesloten ).
Duurt nog wel even voor we kunnen zwemmen, maar de opstelling is na vandaag en als het tegen zit na morgen wel klaar.
Uiterlijk morgen zou dan alles kunnen draaien.
Koud nog, want de verwarming laat ik nog even uitstaan ( koelt s'nachts nog teveel af om het water op temperatuur te houden ).

En zo in het zonnetje is het werken best lekker om te doen.
Begint al lente te worden, wat ik ook zie aan de vogels die weer druk bezig zijn met nestjes bouwen in mijn hedra Big Grin
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
Vandaag naar de seizoensopening van Adam en Eva strandtent (de enige clothing optional) geweest samen met mijn vrouw om samen met een stuk of 20 andere meensen de traditionele duik in zee mee te beleven.

[Afbeelding: 2ef0a88f297f5ab018e3ee9304c914ef.jpg]
Een coffee doen kan altijd... (ook pb's zijn welkom)
Antwoord Naar Boven
Oproepjes kun je plaatsen in een ander deel van het forum.
Hier is het niet toegestaan.
Ruimte hier is om andere leden te laten weten wat je vandaag gedaan hebt ( als je dat wil vertellen ).

johnnyvang
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.