Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb je gedaan vandaag? (al dan niet bloot )
(18-10-2017, 11:33 PM)Frivooltje schreef: Toch maar in Nederland gebleven en ja, het was best lekker.
Morgen weer een mooie dag maar vrees dat het dan wel de laatste is.

Heb sommige mensen al 5x prettige feestdagen gewenst omdat we dachten dat het toen de laatste dag was. Tongue

Zoiets, dus: Big Grin Big Grin
[Afbeelding: il_340x270.1064399094_forv.jpg]
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
rofl

Vandaag weer geweest maar ik vrees dat dit echt de laatste keer was. Sad
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
Het is gewoon werken wat de klok slaat dus geen tijd voor blote dingen behalve des avonds en daar zit voorlopig ook geen ruimte meer in nu we in twee ploegen moeten gaan werken.
Antwoord Naar Boven
(29-09-2017, 09:50 PM)Frivooltje schreef: Omdat het vandaag slecht weer zou worden in Nederland, dacht ik, ik ga naar Duitsland. (waar het overigens schitterend weer was met temp. tot 25ºC)
Maar eenmaal aangekomen bij het FKK strand was het gesloten.  Angry
Toch fijn dat ze dat dan DUIDELIJK op de website zetten.
Daarna gekeken of ik een ander plekje kon vinden maar helaas.
N.a.v. dit voorval heb ik contact opgenomen met het beheer van dat strand. Toen ik later op hun website keek hadden ze de info omtrent de sluiting toegevoegd wat ik wel heel netjes vond. Als genoegdoening heb ik 4 persoonlijke vouchers gekregen waarmee ik gratis toegang krijg. Op zich wel leuk alleen vraag ik mij af hoe vaak ik daar heen zal gaan.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
nieuwe muis voor pc gekocht met oplader. had ik veel eerder moeten doen  Big Grin
Antwoord Naar Boven
Al langer loop ik er mee in mijn hoofd, en ik hoop er wat mee te kunnen gaan doen: zojuist heb ik een aanvraag ingestuurd voor de opleiding van saunameester.
Dat hele opgietritueel vindt ik geweldig, en mogelijk kan ik als bijbaan (en als hobby) dit ook gaan doen.
Eerst kijken of de cursus doorgaat, en zo ja, dan weet ik al dat ik het niet moet onderschatten.
Heb er zin in..........
Antwoord Naar Boven
Het is niet een alledaags beroep
Toch succes ermee.

Antwoord Naar Boven
Dat zeker niet, maar ik geniet er ook altijd van. Kan ik straks andere mensen tevreden stellen met mijn ritueel....?
Lijkt me echt geweldig.......
Antwoord Naar Boven
Vandaag in de sauna een halloween opgietsessie gehad.
Met black light en witte handdoeken. Op de tonen van 'Thunderstruck van ACDC.
En in het tweede deel van de opgietsessie, extra water op de oven.

Heavy.... and hot!

Was eens was anders.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.