Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wie wil wat met mij doen.
Question 
Ik ben dus nieuw in het naturisten gebeuren in het openbaar dan.

En aangezien mij werd medegedeeld dat mensen eerder op een neutraal terrein afspreken dan bij iemand thuis maak ik dus ook maar een berichtje hier.

Terrein / strand zijn de makkelijkste gebieden om af te spreken aangezien ik geen NFN lidmaatschap heb, en meestal hebben die geen openingstijden.

Dus als je interesse hebt in mijn chaperon/aanspreekpunt te zijn stuur me een berichtje dan kunnen we alvast kennis maken en als de temperatuur enigszins aangenaam is een afspraak maken.
mijn Naturisten Doelen:
Aanmelden op forum
Bij mij thuis samen koffie drinken.
Bij een ander thuis samen koffie drinken.
Met iemand naar het zwembad gaan
Met iemand naar het strand gaan
Vakantie houden

Antwoord Naar Boven
Azalp Whirlpoolvoordeel
Wie ben jij precies? Hoe oud, waar kom je vandaan, wat doe je en wat zoek je precies, man, vrouw, leeftijd, omgeving?
Een PB is altijd welkom!
Antwoord Naar Boven
hoop doet leven, op de terreinen waar men nfn lidmaatschap vraagt, kan je vaak toch op met betaling van een klein bedragje meer.
bijvoorbeeld 1 euro meer toegang betalen in de maasplassen, bij enkele andere terreinen scheelt het een paar euro. (het duurt wel even voordat je aan 26,90 zit)
Antwoord Naar Boven
Je kan naar de sauna gaan, of naar een openbaar terrein als Flevonatuur.
Div. stranden langs de kust. Er zijn heel veel mogelijkheden om zonder ergens lid van te zijn te recreëren.
Je kan daar gerust alleen naar toe, je hoeft niet perse met anderen af te spreken. Het idee dat je iemand bij je moet hebben om bloot te recreëren is onzin.
Antwoord Naar Boven
Azalp Whirlpoolvoordeel
maar als je slechts alleen kunt gaan, snap ik best dat iemand een kameraad zoekt om niet alleen te hoeven gaan, (voor de eerste keren ook)

om maar wat meer te doen en te zeggen te hebben, toch
Antwoord Naar Boven
Zijn er indertijd niet naturisten-coachen opgericht? Of bestaan deze misschien nog?

Zo ja, dan moeten we hen misschien uitnodigen om zich ook hier op het forum beschikbaar te stellen.
Antwoord Naar Boven
(29-04-2016, 07:37 PM)Erik46 schreef: Het idee dat je iemand bij je moet hebben om bloot te recreëren is onzin.
Het gaat er bij hem niet om dat hij het idee heeft om met iemand te gaan, maar hij wil niet graag alleen gaan.
En als beginner vraagt hij daarom om een chaperon/aanspreekpunt.
Iemand die hem wegwijs kan maken, maar ook om mee te praten.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
Azalp Whirlpoolvoordeel
(12-04-2016, 05:48 PM)Mandy schreef: Wie ben jij precies? Hoe oud, waar kom je vandaan, wat doe je en wat zoek je precies, man, vrouw, leeftijd, omgeving?
Dat is inderdaad wel leuk om te weten.
Niet voor mij want wij wonen elk aan een andere kant van het land.
Antwoord Naar Boven
Ieder mens is anders, twijfel daar niet aan, zelf ging ik wel voor de eerste keer helemaal alleen naar de sauna, terwijl in stikte van de zenuwen.
Dat deed ik om me zelf te overwinnen, het stelde achteraf niets voor, kan er nog om lachen.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.