Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Iets naturistisch doen
het gaat niet om wat ik wil.
maar als ik zeg dat er veel meer speelt in belgië als alleen naturisme en athena, dan neem je dat niet aan
Antwoord Naar Boven
(23-02-2016, 09:33 PM)paul dagrecreatie schreef: Het gaat niet om wat ik wil.
Maar als ik zeg dat er veel meer speelt in België als alleen naturisme en Athena, dan neem je dat niet aan

O maar ik neem dat zeker aan hoor.
Er zijn alleen een aantal mensen met grote invloed die dit met volle kracht tegenwerken.
( Ik spreek uit ervaring).

Mijn punt is allen dat Nederland en België nog ver uit elkaar liggen, helaas.
Zolang deze mensen invloed houden blijft dat zo. 

Ik heb menig debat op een ander forum gevoerd met Belgen over naturisme en hoe dat in Nederland is.
Het eindige uiteindelijk met persoonlijke aanvallen naar mij en Johnny en dat ik het forum verlaten heb.

Ik hoop oprecht dat je wat kan doen voor de mensen die ook wat vrijer wil zijn.
Antwoord Naar Boven
dat snap ik, dat zijn de naturisten waar je mee discussieerden.

laten we ons maar richten om de nudisten en andere naaktrecreanten
Antwoord Naar Boven
Prima idee, anders word dit een eindeloze discussie. :tumb
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.