Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zwembad bouwen is niet duur - Gebruik pallets :D
Star 
A few days ago, a man from Germany, Torben Jung, shared on Facebook his summer project.
A great pallet swimming pool, which became in short time viral on the worldwide websites.
So, are you dreaming about having your own pool at home and spending some relaxing moments in it?
Well, with the help of this next DIY project this dream can become reality and you will never again have to go to public pools in the summer.
This pool project is so great, because you won't be investing a lot of money in the making of the pool as you can use materials you already have at home.
We are talking about old pallets that you have in your home from a previous project.
Even if you don't have a few pallets at home you can always ask a crafty friend to give you some.
To make this cool pool you will need 10 pallets and your entire investment will be less than $80.
According to Jung, this whole project cost him only 70 euros, which isn't too bad for a whole pool....

[Afbeelding: Make%2BA%2BBeautiful%2BSwimming%2BPool%2...252480.jpg]

Waterproof tarp as a base for the pool lining.... 

He added a wooden ledge around the whole perimeter....

Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
Niet slecht. Maar dan is het ook wel makkelijk als je zo'n tuin heb.
Ben bang dat dit niet gaat passen op mijn balkonnetje. Sad
Antwoord Naar Boven
Maar een soort van jacuzzi zou toch wel lukken.
Als je tenminste minimaal 1 x 1 meter ruimte hebt.
Antwoord Naar Boven
Een jacuzzi van 1x1? Nee, dat zie ik niet zitten. Ik wil er in ieder geval in kunnen liggen.
En op zich zou dat ook nog wel kunnen maar dan hou ik geen plek meer over voor wat dan ook.
Vraag mij ook af of dit balkon het wel zal houden want deze flat 'leeft' nogal. Sad
Antwoord Naar Boven
Je zit inderdaad met het gewicht ( bouwwerk + water ) wat best wel hoog kan zijn.
Denk ook niet dat een balkon hier voor geschikt is.
Een kinderbadje zal nog kunnen maar meer niet vrees ik.
( met kinderbadje bedoel ik dan die opblaas zwembaden )
Antwoord Naar Boven
Ik heb alle overige berichten even verplaatst naar het topic slow chat.
Dan kunnen we hier ontopic blijven.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.