Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mooi of niet?
(05-03-2017, 10:39 AM)Dancerleon schreef: Iemand mag wat mij betreft zijn/haar lichaam rustig versieren. Dat is zijn/haar eigen keuze. Bepaalde piercings en tattoo's vind ik mooi, andere weer niet. Ik mag graag een cockring dragen, dit zie ik ook als versiering en ik weet dat onder de pure naturisten als not done wordt beschouwd.
Ik zeg altijd ieder zijn ding. Leven en laten leven.

Een cockring is wel makkelijker af te doen, dus als dat niet mag zit die zo in je tas. Dat is dan wel een  voordeel.
Antwoord Naar Boven
(05-03-2017, 09:54 AM)LeonhardR schreef:
(04-03-2017, 11:57 PM)Frivooltje schreef: Rare vraag. Ik loop naakt omdat ik dat fijn/bevrijdend vind. Niet omdat er ergens hele volkeren naakt rondlopen.
...en voor het versieren van je lichaam gelden andere regels? (Ik probeer je allereerste reactie te begrijpen)
Voor het versieren in principe niet. Iedereen mag doen waar hij/zij zin in heeft. Heb ooit een afbeelding gezien waar een man zijn penis en scrotum zo waar had behangen dat je alleen nog maar aan de vorm van alle piercings kon zien wat er onder zat. Huid zag je echt totaal niet meer. Hij is daar natuurlijk helemaal vrij in.
Maar ga van mij niet vragen om dat te appreciëren, accepteren o.i.d. want dat doe ik niet. Ik zal niemand erop aanspreken, maar ik vind het niet kunnen op een openbare plaats. Ik gedoog het zeg maar. Jij hebt b.v. een PA in en als ik jou op het naaktstrand (of waar dan ook) tegen zou komen, dan zou ik dat niet in dank afnemen. Net zoals met b.v. een cockring. Mijn mening is dat je hem maar afdoet als je openbaar naakt gaat. Val andere mensen niet lastig met jullie fetish.

Daarbij vind ik dat als je dat soort dingen doet, je in mijn ogen ook een exhibitionistische kant hebt (zo kijk ik trouwens ook naar jouw foto waarbij jouw penis en PA nét in beeld liggen), je wil schijnbaar opvallen en dat is prima maar nee, val mij daar niet mee lastig.

Maar helaas, dit zal altijd wel een discussie blijven tussen de mensen die er wel van houden en niet van houden. Valt voor mij bijna in de categorie geloof en politiek. dat zijn ook zaken waarmee je eigenlijk geen discussie moet aangaan.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
Ik begrijp het en daar zit ook de crux, ook binnen het 'naturisme' is het woord acceptatie een gevleugelde uitdrukking geworden. Er wordt in principe net zo veel getolereerd als in de textielwereld aan daar komt naakt bij.

N.B. Ik heb geen prins Albert, maar een frenum piercing en die valt nauwelijks op aan het strand. Een PA gaat door
de plasbuis.
Antwoord Naar Boven
Oke, had het inderdaad niet goed gezien.
Maar ik ken ook niet al die namen.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
Ook ik ben in het bezit van 2 piercings.
De ene zie je wel, en de andere niet.
Ik vind dat je iedereen in z`n waarde moet laten en zelf moet laten beslissen over zijn eigen lichaam.
En wanneer is/wordt het onacceptabel?
Ik vind dat een heel grijs gebied.
Er zijn zoveel naturisten/nudisten die hun lichaam versierd hebben op de ene of andere manier...
Moeten die allemaal maar uitgesloten worden vanwege hun "versieringen"?
We leven in 2017 en alles om ons heen verandert; ook dit soort dingen.
Ik denk dat ook de verenigingen er in mee moeten gaan; je kunt het niet negeren.
Dat je het niet mooi vind, dat kan....maar ik vind ook wel eens dingen niet mooi, maar accepteer die wel,
en laat mensen in hun waarde.
Je hoeft geen vrienden met mij te worden, maar heb respect voor de manier waarop ik MIJN naturisme/nudisme beleef.

Dat is MIJN oordeel en daar zullen jullie het mee moeten doen...
(Zou Mr Frank Visser zeggen)
gr.

Oja, ik vind de versieringen mooi die de vrouw op de foto heeft.
Antwoord Naar Boven
(02-02-2016, 08:50 PM)Gerard schreef: [Afbeelding: Bryonny_nunude_43.jpg]

Mooi of niet? Ieder zijn keuze wat hij of zij met het eigen lichaam doet.

Persoonlijk vind ik het wel mooi....al heb ik zelf op een arm tatoo na, geen enkele piercing.
En de reden is dat ik er gewoon niet 1 durf te zetten.. Confused
Overigens kan de betreffende dame van de foto de piercing bij haar clit en door de tepels ook hebben laten zetten om de gevoeligheid daarvan te vergroten.
Om meer gevoel te hebben tijdens het bedrijven van de liefde.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.