Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nudist Compass
De app die naaktstranden zoekt in uw nabijheid.
Handig voor op reis of als voorbereiding van de reis.

https://play.google.com/store/apps/detai...udeco.beta
Antwoord Naar Boven
Het is weer sale bij Trendhopper!
Incl. de vervelende berichtjes die je kan ontvangen. Sad
Antwoord Naar Boven
Is het waar? Nog geen last van berichtjes gehad.
Is het reclame of zijn het contactzoekers?

Ik vind de app wel handig.
Je klikt op de kaart een locatie aan en de naaktstranden/naaktsauna's in de buurt worden aangeduid op de kaart.
Antwoord Naar Boven
Contactzoekers die beweren geen homo te zijn wat heel erg raar was gezien de vragen die ze stelden.
Ik heb helemaal niets tegen homo's en gun iedereen seks maar rot toch eens op met die gespeelde nieuwsgierigheid.
Heb nu in mijn profiel gezet dat ik hetero ben maar zelfs dat is niet duidelijk voor sommige van deze figuren. Sad

De app. zelf is op zich wel handig alleen klopt het niet altijd en zijn de afstanden hemelsbreed.
Antwoord Naar Boven
Ik heb de app ook.
Er staat inderdaad een hoop waardevolle informatie in. Ik heb hier ook een strand gevonden in Benidorm waar je zowel gekleed als naakt k andere recreëren.
Toch vind ik het irritant dat er in veel profielen sexuele dingen staan.
Dat heeft namelijk niets met naturisme te maken.
Verder wel een nuttige app.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Antwoord Naar Boven
Dat krijg je als mensen zelf plaatsen mogen toevoegen.
Ik vind dat je dit soort dingen moet controleren voordat het geplaatst wordt.
Antwoord Naar Boven
(07-01-2016, 01:11 AM)Frivooltje schreef: Dat krijg je als mensen zelf plaatsen mogen toevoegen.
Ik vind dat je dit soort dingen moet controleren voordat het geplaatst wordt.

Gebeurt op het naturismeforum ook.
En als niemand klaagt gebeurt er daar niks.
Heb daar onlangs wel werk van gemaakt en toen waren de berichten de volgende dag verdwenen.
Heb daar ook melding van gemaakt bij de redactie van de UIT omdat die regelmatig dat forum aanhalen als de beste.
Op de vraag waarom dat volgens hun het beste is geen antwoord.
Waarschijnlijk om de ze gewoon meekunnen kijken zonder in te loggen.
Op zich vreemd, overal waar seksueel getinte berichten verschijnen loopt de naaktrecreatie schade op.
Waarom daar dan reclame voor maken? Dat proberen we juist te bestrijden.
Daarom hebben we juist fora nodig die WEL beheerd worden en gecontroleerd.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.