Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
The natural curacao
The Natural Curacao is een clothing optional resort voor rustzoekers, natuurliefhebbers, duikers en bewust levende mensen, die NIET op zoek zijn naar massatoerisme.

Het afgesloten terrein The Natural ligt centraal op het mooie en levendige eiland Curacao (voormalige nederlandse antillen) in de zuidelijke Caribbean. 
12 maanden per jaar temperaturen rond de 30 graden celcius, heel weinig regen en een ligging buiten de orkaangebieden zorgen ervoor dat deze bestemming het hele jaar door perfect is. 
Iedereen boven de 16 jaar is welkom en het staat u vrij om gekleed of ongekleed bij het zwembad, de terassen of uw accommodatie te verblijven. 
Voor alle duidelijkheid: wij zijn geen erotisch trefpunt zoals soms door onwetendheid over naturisme gedacht wordt.

The Natural Curacao n.v.
Kaminda San Sebastian 11B
Willemstad
Curacao
Website: thenaturalcuracao.com

[Afbeelding: nature-at-the-natural-curacao.jpg]

[Afbeelding: private-porch-bungalow.jpg]
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
6 Dolle Dagen
Ziet er mooi uit.

Staat blijkbaar ook te koop : http://resortcuracaoforsale.com/
Antwoord Naar Boven
Jammer.
Had het niet gezien, maar mocht het verkocht worden dan hoop ik wel voor de gasten dat alles blijft zoals het nu is.
Hiermee bedoel ik dan dat het naturistisch blijft en niet zoals je vaker ziet bij overnamen dat het opeens gekleed is of clothing optional.
Het laatste zou nog kunnen, want dan dien je 2 groepen.
Maar vaak is het van textielloos naar textiel verplicht.
Antwoord Naar Boven
Vrees dat het ook een textielresort wordt, daar is tenslotte het meeste geld in te verdienen.
Zou juist mooi zijn om daar blote boottochtjes te organiseren en naakt te kunnen snorkelen.
Antwoord Naar Boven
6 Dolle Dagen
Volgens mij is het al verkocht of uit de verkoop gehaald.
Eigenaar/eigenaren heten tatjana & paul.
En het lijkt dat ze er zelf ook wonen.

De weblink die je hier opgaf bartel werkt niet meer, en het is nu clothing optional.
Zover ik kan nagaan, was de laatste boeking daar in mei 2017 geweest.
Korter kan ik ook hiervan niet terug vinden.
Ook het boekingssysteem werkt zoals het hoort.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.