Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Johnnyvang
Leden.

Het gemis van Johnny merken we al.

Elke dag kijk ik even op de site of er nog leuke berichten zijn gepost.

Helaas moet ik vast stellen dat het minder is geworden.

Ruud.
.
Antwoord Naar Boven
Natuurlijk missen we Johnny maar het is ook stil op ander fora.
Ondanks diverse oproepen schijnt bijna niemand zich geroepen te voelen om nog iets te plaatsen
Misschien is alles wel gezegd, iets wat zeker voor mij op dit moment zelf wel geld.
Heb op de diverse fora bij elkaar denk 3000 berichten geplaatst en heb daarmee denk wel alles gezegd.
Het is nu aan anderen maar als die niet willen houdt het gewoon op.
Helaas.
Antwoord Naar Boven
Zal ook wel een beetje de tijd van het jaar zijn, niemand zit er nu op te wachten om in z'n blote kont buiten te gaan lopen. Het is inderdaad niet alleen hier erg stil. In het zomerseizoen komen de vakantieplannen en andere dingen weer bij de mensen naar boven, en gaan ze dat delen.
Antwoord Naar Boven
iets te posten hier om het posten is toch ook zinloos...........
Antwoord Naar Boven
Natuurlijk is de inbreng van Johnny een groot gemis voor het forum, ik ben niet zo handig met de computer en vindt het lastig om bijvoorbeeld een bericht van de NFN door of over te zetten naar het forum zoals J dat wel deed.
Ik kijk wel elke dag op het forum maar heb niet altijd iets te vertellen wat in mijn ogen de moeite waard is en ik denk velen van ons precies hetzelfde hebben, buiten het bloot seizoen om het zo te zeggen leeft het natuurlijk ook wel wat minder in die zin ik ben er toch minder mee bezig, men verwacht namelijk ook dat ik mijn werk doe en daar gaat veel vrije tijd in zitten.
Ik hoop toch van ganser harte dat er iemand insteekt en het beheer van dit forum voortzet.
Antwoord Naar Boven
Ik kijk elke dag op de NFN site, en voor nieuws over naaktrecreatie op http://www.puurnaturisme.nl, vraag mij af of berichten van hun hier over nemen zinvol is, tenzij dat tot discussie kan leiden.
Antwoord Naar Boven
De zin van het overnemen van berichten is dat niet iedereen lid van NFN is of op de NFN site kijkt, Johnny gaf de berichten meestal ook door en op het forum heeft dan een ieder de mogelijkheid er wel of niet op te reageren en is er tenminste de mogelijkheid er over te discussiëren het is tevens wel de manier om het forum in beweging te houden.
Dus ja als het kan zou ik je willen meegeven berichten over te nemen.
Antwoord Naar Boven
(15-11-2017, 08:06 AM)aadnudist schreef: De zin van het overnemen van berichten is dat niet iedereen lid van NFN is of op de NFN site kijkt, Johnny gaf de berichten meestal ook door en op het forum heeft dan een ieder de mogelijkheid er wel of niet op te reageren en is er tenminste de mogelijkheid er over te discussiëren het is tevens wel de manier om het forum in beweging te houden.
Dus ja als het kan zou ik je willen meegeven berichten over te nemen.

Mijn constatering is toch dat discussies op dit moment al gauw doodlopen door gebrek aan deelnemers.
Johnny nam hier vaak actief aan deel maar ik vraag mij af (En ik weet dat ik niet de enige bent die dit denkt) of dat dit op moment dit nog uitgemaakt zou hebben.
Komt daarbij nog dat de laatste tijd veel negatieve topics geplaatst worden die niet bevorderlijk werken ten opzicht van het beeld van naaktrecreatie.
Op het naturistenforum gaat men zelfs weer terug in de tijd door dat je daar binnen het hokje van naturisme moet denken.
Een fikse waarschuwing van de beheerder tot gevolg.
Dit alles overwegende heb ik dan ook besloten om(voorlopig) te stoppen met de fora's.
Antwoord Naar Boven
Tja, als de actieve leden er mee gaan stoppen en de inactieve leden inactief blijven, dan is een forum gedoemd om te mislukken. Sad
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.