Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naaktgastronomie doet intrede in Parijs
PARIJS - Het was het enige dat nog miste in de Franse hoofdstad, toch niet slecht bedeeld op het gebied van de gastronomie: naakt dineren.
Vanaf nu kunnen naturisten daarvoor terecht in de nieuwe uitspanning O’Naturel.

[Afbeelding: 31e97938-bfad-11e7-ac19-fb5b323075a8.png]
Naturistenrestaurant O’Naturel moet inkijk voorkomen, dus voor alle ramen hangen gordijnen.

De tweelingbroers Mike en Stéphane Saada kwamen op het idee door het succes van de naaktrecreatieplek in het Parijse park Bois de Vincennes. Hun potentiële clientèle is niet gering: Frankrijk telt twee miljoen naturisten. De ondernemers zetten onder andere veganistische gerechten op de kaart, want die zijn populair bij de doelgroep.

Wie bij O’Naturel komt eten, moet zijn kleren achterlaten in een kluisje. De koks en het bedienend personeel gaan wel gekleed, vanwege hygiëneregels. Het is bij dit restaurant onmogelijk om even door het raam te gluren of het vol zit: van de wet mogen voorbijgangers niet worden geconfronteerd met de naakte restaurantgangers.

Praktisch detail: over de zitting van alle stoelen zit een hoes die na elk diner wordt weggegooid.

Bron: Telegraaf.nl
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
6 Dolle Dagen
Tis een beetje ver om uit eten te gaan, maar als ik in Parijs zou wezen, zou ik er zeker een keer gaan eten.
Beetje "out of the box" denken...
gr.
Antwoord Naar Boven
Goh, jammer dat we dit niet geweten hebben we zijn het hele weekeinde in Parijs geweest, had wel leuk geweest om eens te proberen.
Antwoord Naar Boven
Moest ik ergens naakt zijn zou ik eventueel ookt naakt gaan eten.
Maar gekleed naar een restaurant gaan en dan uit en aankleden is er voor mij toch teveel aan.
Antwoord Naar Boven
6 Dolle Dagen
Maar dat houd je altijd.
Overal moet je gekleed heen om je op de plek pas uit te kleden.
Antwoord Naar Boven
Akkoord maar dan ga je zwemmem of in de zon....
Ik heb er helemaal geen probleem mee. Maar voor mij is er weinig meerwaarde aan.
Ik moet dan ook toegeven dat ik het naturisme functioneel bedrijf.
Antwoord Naar Boven
Dat kan en mag natuurlijk.

Met functioneel bedoel je strand, zee, zon, e.d.?
Antwoord Naar Boven
6 Dolle Dagen
Inderdaad dat bedoel ik.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.