Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Druiven plukken
Een groep naturisten trotseren de Franse weersomstandigheden om druiven te plukken.

>>  https://www.thedrinksbusiness.com/2017/1...-the-buff/
Antwoord Naar Boven
(01-11-2017, 06:24 PM)bartel schreef: Een groep naturisten trotseren de Franse weersomstandigheden om druiven te plukken.

>>  https://www.thedrinksbusiness.com/2017/1...-the-buff/

Brrrrrrrrrrrrrrr...  Big Grin Big Grin
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
Wil best helpen maar dan met een zonnetje
Een PB is altijd welkom!
Antwoord Naar Boven
(02-11-2017, 10:55 AM)Mandy schreef: Wil best helpen maar dan met een zonnetje

Voilà, dat bedoelden wij ook. En met zo'n plastic ding om... Ieder zijn zin uiteraard en puur persoonlijk: zo willen wij toch liever niet gezien worden.
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
Net of zo'n plastic ding zin heeft. Volgens mij is dat ding binnen no time van binnen ook zeiknat.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
(02-11-2017, 11:08 AM)DV1962 schreef:
(02-11-2017, 10:55 AM)Mandy schreef: Wil best helpen maar dan met een zonnetje

Voilà, dat bedoelden wij ook. En met zo'n plastic ding om... Ieder zijn zin uiteraard en puur persoonlijk: zo willen wij toch liever niet gezien worden.
Zo te zien zijn er vier zonder plastic en drie met, als de temperatuur oke is wat maakt het dan uit, bloot wordt je kleding niet nat, en als je het leuk vindt om te doen en misschien is het pure noodzaak, wie zijn wij dan helemaal om er commentaar op te hebben.
Als ik de foto`s bekijk hebben ze er best plezier in, als ik niet hoefde te werken zou ik het ook doen en als het bloot kan al of niet in de regen zou ik niet weten waarom niet en ook niet wat er mis is met de plastic poncho die zelfs doorzichtig is ze hadden ook een ondoorzichtige kunnen gebruiken was dat dan zoveel beter geweest?
Deze mensen zijn als groep lekker bloot druiven aan het oogsten, laat ze lekker als ze gereed zijn even onder de douche om op te warmen en daarna een lekker wijntje.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.