Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Thomas de trein
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naakt zwemmen bij hotel in Delden (Overijssel)
Voor wie eens een hotel in de buurt van Hengelo / Delden zoekt is dit wellicht nuttig om te weten:
Het Aparthotel Delden heeft een klein zwembad dat hotel bezoekers (gratis) kunnen gebruiken. Overdag is het met badkleding, maar na 20:00u kunnen bezoekers van de sauna het zwembad zonder badkleding gebruiken. Hotelgasten zijn dan ook welkom, mits ze zich aan dezelfde kledingregels houden  Smile .

Stel je niet meteen teveel voor van dit zwembad, het is 8 x 16 m. Aardig om (korte) baantjes te trekken. De keren dat ik er was 's avonds was het er altijd rustig, vaak was ik de enige. De naast gelegen sauna wordt volgens mij wel redelijk/goed bezocht, maar sauna bezoekers gebruiken het zwembad niet heel veel en meestal kort.

Ik ben benieuwd of iemand nog een hotel kent dat dit zo doet.
Antwoord Naar Boven
Ik ken geen hotel dat het zo doet maar heb ooit weleens naakt gezwommen in een hotelzwembad in Best
Was daar met iemand die in dat hotel overnachtte en wij zijn toen gaan naaktzwemmen in het hotelzwembad.
Wij waren de enige en buiten wat personeel dat in een hokje nét buiten de zwembaddeur moest zijn hebben we niemand gezien.
Was ergens best spannend.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee heeft/had ook zoiets...
Lang geleden eens geweest, dus weet niet of het nog zo is...
gr.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.