Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
twitter.
Leden.

Zijn er onder ons ook leden die twitteren en wel onder je echte naam.

Ik zelf heb wel een twitter onder mijn naam zo blijf ik een beetje op de hoogte van wat ik leuk vind.

Ruud.
.
Antwoord Naar Boven
Heb er weleens aan zitten denken om een Twitteraccount aan te maken. Maar toen ik zag welke rechten die app. allemaal wilde hebben was ik gelijk genezen.
Dus nee, ik Twitter niet. En als ik er toch mee zou beginnen dan niet onder mijn echte naam.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
Wij geloven er sowieso niet in dat je een opinie op een gedegen wijze kunt formuleren in 140 lettertekens. Het nodigt gewoon uit tot loze kreten en bijgevolg bewust of onbewust gescheld dat nergens toe leidt.
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
Tongue 
Zie het nut niet van Twitter ( tenzij je de @realDonald bent), geen idee wie ik zou willen volgen of wie mij.
Antwoord Naar Boven
Over enige tijd worden dat 280 tekens maar wanneer dat ingaat weet ik niet.
Twitter mag van mijn het account van Trumpje blokkeren.
Antwoord Naar Boven
(25-10-2017, 06:41 PM)Gerard schreef: Zie het nut niet van Twitter ( tenzij je de @realDonald bent), geen idee wie ik zou willen volgen of wie mij.

"Of wie mij" vinden wij ook een belangrijke. Sommigen zullen het valse bescheidenheid noemen, maar wij vinden het omgekeerde ook wel knap arrogant: er voetstoots van uitgaan dat iedereen op elk moment alles opzij wil leggen om jouw meninkje te lezen over wat er op dat moment in je opkomt (en waar je vaak zelf nauwelijks tot helemaal niet goed over hebt nagedacht).
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
Heb het al vaker gezegd, vroeger sprak men elkaar aan bv tijdens het wachten op de bus, trein ed.
Tegenwoordig zie je mensen alleen bezig met hun telefoon, ja zelfs op het (naakt)strand
Antwoord Naar Boven
(26-10-2017, 09:56 AM)DV1962 schreef:
(25-10-2017, 06:41 PM)Gerard schreef: Zie het nut niet van Twitter ( tenzij je de @realDonald bent), geen idee wie ik zou willen volgen of wie mij.
"Of wie mij" vinden wij ook een belangrijke. Sommigen zullen het valse bescheidenheid noemen, maar wij vinden het omgekeerde ook wel knap arrogant: er voetstoots van uitgaan dat iedereen op elk moment alles opzij wil leggen om jouw meninkje te lezen over wat er op dat moment in je opkomt (en waar je vaak zelf nauwelijks tot helemaal niet goed over hebt nagedacht).
Dan ben je inderdaad arrogant ja. Ik verstuur ook weleens een berichtje via Whatsapp. ofzo en ik verwacht echt niet a la minuut een antwoord terug. Maar men moet er ook geen week mee wachten.

(26-10-2017, 06:32 PM)Gerard schreef: Heb het al vaker gezegd, vroeger sprak men elkaar aan bv tijdens het wachten op de bus, trein ed.
Tegenwoordig zie je mensen alleen bezig met hun telefoon, ja zelfs op het (naakt)strand
Klopt, zat laatst in de trein en echt bijna iedereen zat met zijn neus in zijn schermpje gedoken. En toen ik toevallig wél contact had met mensen die hun mobiel speciaal thuis hadden gelaten, kreeg ik op mijn lazer omdat ik zat te praten in een stilte coupe. Lazer op en doe je oordopjes terug in.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.