Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
condoleance topic forumbeheerder
Beste Forum leden.

Zoals u weet is het enkele dagen/weken vrij stil geweest op het forum door de beheerder johnnyvang 

Met verslagenheid en onuitsprekelijk verdriet geven wij u kennis dat, tengevolge van een herseninfarct, voor ons veel te vroeg en geheel onverwacht op 28-09-2017 is overleden onze vader, opa, broer, oom en forumbeheerder johnnyvang

Ik ben in gesprek met bartel en frivooltje om de forum over te dragen aan iemand anders. Als er geen vervanger is om de forum in stand te houden wordt per 22 december 2017 de forum opgeheven.

Ik vraag iedereen om uit respect geen contact op te nemen met familie leden of zijn buren.

De begrafenis heeft in besloten kring al plaatsgenomen.
Antwoord Naar Boven
Familie, gecondoleerd met het vreselijke verlies. Op dit forum en ook het andere forum had ik weleens contact met johnnyvang. Ik vond het een eer dat hij mij vroeg om hier Girls Moderator te worden. Ik waardeer zijn vertrouwen enorm.

Johnny rust zacht Sad
Een PB is altijd welkom!
Antwoord Naar Boven
We hadden onze verschillen maar we hebben ook fijne momenten gekend.
Ben door jou een aantal keren op de Galder geweest maar dat was alleen omdat jij er bij was.
Alleen zal ik er niet meer heengaan en jij weet wel waarom.
Jammer dat jij er dit jaar niet meer van hebt kunnen genieten, het was je echt zo gegund.

Ik zal onze bezoekjes, het eten van Jaffa, jouw zwembad, jouw terras, onze gesprekken/discussies en je vriendschap gaan missen.
Heel jammer dat ik er niet bij mocht zijn om je de laatste eer te bewijzen maar dat regelen we wel een keer op een andere manier.
Zal helaas iets anders moeten verzinnen voor de kerstdagen.

Ik hoop dat wij allemaal dit forum groot kunnen houden want het zou zonde zijn van al jouw werk.
Jij was toch wel dé drijvende kracht achter dit forum.

Rust zacht Johnny.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
Beste familie, Beste forumleden,

Het is stil op het forum en het zal nog een tijdje stil en ingetogen blijven.
We zijn even in rouw.

In de eerste plaats gaat onze gedachte naar Johnny.
Condoleances ook aan zijn familie.

Johnny was een mooie mens. Hij zorgde voor dynamiek hier op het forum en had een mening.
Met de goede bedoeling om met het forum een platform te bieden waar naturisten, nudisten en naaktrecreanten elkaar konden vinden.
'Geen hokjes' was zijn leidmotief.

We zullen hem hier missen.
Sterkte en steun ook aan allen die het nodig hebben.
Bartel.
Naaktrecreatie Vlaanderen.
Antwoord Naar Boven
Ik dacht al, wat staan er weinig berichten in dit topic. Dat vond ik wel heel erg vreemd.
Maar nu krijg ik te horen dat mensen wel willen reageren maar dat ze niet kunnen reageren in dit topic.
Iets is er mis met de rechten en dat schiet natuurlijk niet op dus graag even naar kijken Kevin.
Antwoord Naar Boven
Tot dat het opgelost is kunnen reacties eventueel HIER geplaatst worden
Een PB is altijd welkom!
Antwoord Naar Boven
Top Mandy!!
Antwoord Naar Boven
goede avond allemaal.

helaas ben ik niet er in geslaagd waar de fout zit bedankt mandy voor een andere topic.
ik zal toch wat meer moeten verdiepen in de admin gedeelte maar hoe daar moet ik nog achterkomen.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.