Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
al lang nudist, nieuw op forum
Dag allemaal, ik ben van Belgisch Limburg en ben al vanaf ik het mij kan herinneren een nudist. Al heel lang dus. Als kind liep ik al heel graag naakt. Mat mijn ouders gingen we regelmatig naar de sauna en op verlof naar een naaktstrand. naakt was thuis dan ook niets ongewoon. Met ouder te worden is dat naakt worden echt een drang geworden, ik moet gewoon regelmatig eens kunnen naakt lopen. daar zit dan ook het grootste probleem. Mijn vrouw is totaal geen nudist, in tegendeel ze vind dat maar raar... Ik ga veel naar de sauna (wekelijks) omdat het daar normaal is om naakt rond te lopen en thuis loop ik ook regelmatig naakt als ik alleen ben. Sinds enkele jaren gaat mijn vrouw al eens enkele keren per jaar mee naar de sauna, wat al een hele stap is. Ook zegt ze er niets meer van als ik naakt in de tuin lig (toch niet als mijn dochter (19j) niet thuis is, maar ik merk dat ze het niet graag heeft.. Ik ben dus thuis alleen als nudist, hetgeen ik wel wat spijtig vind. Ik ben wel al blij dat mijn vrouw het niet erg vind dat ik alleen naar de sauna ga. Zo dat was een eerste kennismaking en direct al een aantal punten om over te praten.
Antwoord Naar Boven
(zie verder met een wat langere versie)
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
Van harte welkom!
Antwoord Naar Boven
Welkom!
Een PB is altijd welkom!
Antwoord Naar Boven
Hey KDV,
Welkom op het forum.

In een aantal draadjes hier op het forum worden ideeën uitgewisseld over partners die verschillende inzichten hebben op naaktlopen.
Ook over geschikte sauna's vind je ongetwijfeld wat informatie.
Bartel.
Naaktrecreatie Vlaanderen.
Antwoord Naar Boven
Van harte welkom namens een landgenotenkoppel met een op sommige vlakken gelijklopend verhaal! Het is momenteel wat stil op het forum, zoals je kunt zien in het rode vlak bovenaan, maar laat je daardoor niet afschrikken. Snuffel op je gemak door het ruime aanbod en kijk zeker ook eens in je PB-box (rechts bovenaan klikken in de grijze balk). We zijn er zeker van dat je ook daar verwelkomd zult worden door forumgenoten.
Heel fijn ook dat je meteen zelf wat gespreksonderwerpen opgooit.
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
welkom hier
Antwoord Naar Boven
welkom hier en veel leesplezier op het forum
Antwoord Naar Boven
Welkom ,

Ik zit in bijna dezlfde situatie en ook belg
Een pb is welkom
Antwoord Naar Boven
(04-10-2017, 09:40 PM)Bruys schreef: Welkom ,

Ik zit in bijna dezlfde situatie en ook belg
Een pb is welkom

Blijkbaar zijn er wel meerdere mensen die in dezelfde situatie zitten...
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.