Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat doen jullie in de herfst/winter?
Het ziet ernaar uit dat het dit jaar geen weer meer wordt om bloot te genieten op het naaktstrand of het naturistenterrein of de camping. Hoe ziet het herfst/winterseizoen er voor jullie uit? Bij de kachel wachten op betere (warmere) tijden? Of misschien regelmatig naar de sauna/wellness? Of heb je een andere manier gevonden om ook in de winter bloot te kunnen genieten?

Antwoord Naar Boven
Ik ga regelmatig naar de sauna.
Ga dit jaar enkele zwembaden in nederland uittesten.
Antwoord Naar Boven
(17-09-2017, 05:29 PM)McDownload schreef: Het ziet ernaar uit dat het dit jaar geen weer meer wordt om bloot te genieten op het naaktstrand of het naturistenterrein of de camping. Hoe ziet het herfst/winterseizoen er voor jullie uit? Bij de kachel wachten op betere (warmere) tijden? Of misschien regelmatig naar de sauna/wellness? Of heb je een andere manier gevonden om ook in de winter bloot te kunnen genieten?
Hoho, er kunnen nog best wat mooie dagen aankomen want de temperatuur gaat omhoog naar 19 á 20 graden.

Maar ik probeer mee te doen aan binnenactiviteiten zoals b.v. bowlen of zwemmen. En verder maar afwachten op het betere weer.
Sauna/wellness is niet echt wat voor mij en daarom ook veel te duur.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
Af en toe een sauna, verder thuis lekker naakt met de kachel aan...
En wachten tot de winter weer voorbij is...
gr.
Antwoord Naar Boven
Wij trekken naar warmere oorden :-)
Antwoord Naar Boven
Ik vind dat als je de kachel moet opstoken om maar naakt te kunnen zijn in huis...het naakt zijn meer op een obsessie begint te lijken... Confused
In huis loop ik ook graag zonder kleren...maar als de dagen kouder worden ga ik echt niet de thermostaat hoger zetten of extra hout in de open haard gooien...omdat ik het anders koud heb in mijn blootje...
Ik trek dan gewoon wat kleren aan.
Scheelt mij ook nog een hoop in de stookkosten.
Antwoord Naar Boven
(18-09-2017, 12:10 PM)Angela schreef: Ik vind dat als je de kachel moet opstoken om maar naakt te kunnen zijn in huis...het naakt zijn meer op een obsessie begint te lijken... Confused
In huis loop ik ook graag zonder kleren...maar als de dagen kouder worden ga ik echt niet de thermostaat hoger zetten of extra hout in de open haard gooien...omdat ik het anders koud heb in mijn blootje...
Ik trek dan gewoon wat kleren aan.
Scheelt mij ook nog een hoop in de stookkosten.

Ik heb `s winters lekker de kachel aan....niet specifiek om naakt te MOETEN zijn, maar gewoon om het behagelijk te hebben in huis.....
gr.
Antwoord Naar Boven
De warmte opzoeken in een saunacomplex behoord tot mijn favorieten. 4 oktober staat als eerstvolgende keer in de agenda.
Antwoord Naar Boven
Een saunatje af en toe (zie 'sauna-driedaagse' (B) op 3, 4 of 5 oktober) en er even tussenuit naar warmere oorden.
Antwoord Naar Boven
Alvast uitkijken naar het volgende seizoen vinden wij anders ook wel een leuke kant hebben: het verhaal van de honger die doet eten, die de beste saus is etc.
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
Je hebt ook nog het wekelijkse of veertiendaagse naaktzwemmen.
Antwoord Naar Boven
Vrijdag 6 oktober naar Oceade te Brussel.
Zaterdag 4 en Zondag 5 november naar de naakt-bowling  in Oost-Vlaanderen.
Alles wat ik zeg is in eigennaam, eigen visie en kan geenszins gekoppeld worden aan de visie van een groep.
Bepaalde zaken zijn dus misschien niet juist, maar dat is mijn visie.

Met vriendelijke groeten,

Koen Meulemans

Antwoord Naar Boven
de momenten zijn gewoon korter...
effe genieten....eender wat en dan de kleren aan....
En je traint je lichaam tegen de kou....
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.