Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voorstellen vanuit Eindhoven
Wink 
Hoi allemaal,

Ik ben Harry, getrouw met kinderen, en woon in Eindhoven.
Alhoewel we al heel lang nudisten zijn, zijn we toch pas sinds kort actief online en zijn aan het zoeken hoe we ons weg moeten vinden.

We zijn sinds kort uit een nudisten gemeenschap gestapt en zijn nu opzoek naar nieuwe vrienden om deze levenstijl te delen.
We willen graag mensen leren kennen die net als ons uit de buurt van Eindhoven komen en samen leuk met elkaar kunnen genieten van deze levenstijl.

Mijn vrouw is opgegroeid in een nudisten gezin en ik ben er ook heel jong mee in aanraking gekomen.
we genieten ervan om ook onze kinderen deze manier te zien opgroeien, open, vrij en zelfverzekerd.

Groetjes en tot schrijfs,

Harry, Kim en kids
PS, heb je vragen, schroom je niet om contact op te nemen.
Antwoord Naar Boven
[Afbeelding: Welkom%2Bop%2Bons%2Bforum.gif] Harry, Kim en kids Smile

We hebben meer leden die uit eindhoven of omgeving komen, dus contact maken zal geen probleem zijn.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
welkom harry en kim met de kids
Antwoord Naar Boven
Welkom, ook namens ons. Leuk dat er een m/v met gezin bijgekomen is. Laat maar veel van jullie horen, want dat is een perspectief dat ondervertegenwoordigd is op het forum.
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
Welkom op dit forum stadsgenoten Harry, Kim en kids.

Ben wel benieuwd naar 2 dingen.

(11-09-2017, 11:50 PM)hnudist schreef: We zijn sinds kort uit een nudisten gemeenschap gestapt
Wat bedoel je met een nudisten gemeenschap?
Waarom zijn jullie daar uit gestapt?
Als ik dat vragen mag.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
Welkom op het forum, Kim, Harry en kinderen..... veel leesplezier ook!!!
Antwoord Naar Boven
Welkom op het forum!

Ik wou dat mijn ouders mij van kinds af aan zo hadden opgevoed Wink

Groetjes Jelle.
Antwoord Naar Boven
Welkom op dit forum.

Antwoord Naar Boven
(12-09-2017, 12:04 AM)johnnyvang schreef: [Afbeelding: Welkom%2Bop%2Bons%2Bforum.gif] Harry, Kim en kids Smile

We hebben meer leden die uit eindhoven of omgeving komen, dus contact maken zal geen probleem zijn.

Dank je voor het warm welkom. We zijn er klaar voor ;-)
Antwoord Naar Boven
(12-09-2017, 02:08 PM)peter schreef: welkom harry en kim met de kids

Dank je Peter
Antwoord Naar Boven
(12-09-2017, 02:34 PM)DV1962 schreef: Welkom, ook namens ons. Leuk dat er een m/v met gezin bijgekomen is. Laat maar veel van jullie horen, want dat is een perspectief dat ondervertegenwoordigd is op het forum.

Dat gaan we zeker doen, Dank je!
Antwoord Naar Boven
(13-09-2017, 12:27 AM)Frivooltje schreef: Welkom op dit forum stadsgenoten Harry, Kim en kids.

Ben wel benieuwd naar 2 dingen.

(11-09-2017, 11:50 PM)hnudist schreef: We zijn sinds kort uit een nudisten gemeenschap gestapt
Wat bedoel je met een nudisten gemeenschap?
Waarom zijn jullie daar uit gestapt?
Als ik dat vragen mag.

Hoi, Leuke al iemand uit eindhoven tegen te komen.
De groep waar we eerst in zaten ging veder en een richting op die we niet wilde. Het werd te close en gedwongen en gaf ons geen fijn gevoel meer. Daarom zijn we eruit gegaan en zoeken we een nieuwe (eigen) weg.
Antwoord Naar Boven
(13-09-2017, 08:43 AM)cok schreef: Welkom op het forum, Kim, Harry en kinderen..... veel leesplezier ook!!!

Dank je, Jij ook Cok
Antwoord Naar Boven
(14-09-2017, 04:39 PM)Jelle24 schreef: Welkom op het forum!

Ik wou dat mijn ouders mij van kinds af aan zo hadden opgevoed Wink

Groetjes Jelle.

Ja heerlijk om zo op te groeien....
Dank je Jelle.
Antwoord Naar Boven
(15-09-2017, 02:50 PM)Paul1968 schreef: Welkom op dit forum.

Dank je Paul
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.