Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Moeder ontketent discussie: "Topless zonnebaden in familieresort is ongepast"
Een moeder heeft op het ouderforum Mumsnet een verhitte discussie gestart toen ze haar beklag deed over een vrouw die elke dag topless zonnebaadde in het familieresort waar ze op vakantie was.
"Er is een vrouw die elke keer in de strandstoelen tegenover ons komt liggen en die het leuk vindt om zich zonder topje aan het zwembad te installeren", schrijft de vrouw.
"Ze heeft zelf ook kinderen, een jongen die er ongeveer 15 uitziet en eentje van 5."

Peuterbadje
"Ik vind het erg ongepast om topless te zonnebaden in een familieresort, vol in het zicht van iedereen en vlakbij het peuterbadje.
En met haar eigen kinderen in de buurt.
Ben ik nu zo onredelijk dat ik me niet op mijn gemak voel en wil dat ze iets aantrekt", vraagt de vrouw zich af.

De post maakte meteen heel wat los en de meningen bleken uiteen te liggen. De meesten konden er echter niet in komen.
"Borsten zijn gewoon een onderdeel van het lichaam en het zijn mensen die ervoor kiezen om er iets seksueels van te maken.
Ik heb dat nooit gedaan bij mijn zoon.
Hij vindt het dan ook niet erg om ze te zien.
Ik heb er ook geen probleem mee.
Het geweldige aan kinderen is dat niets erg is tenzij je het erg maakt.
Het is maar seksueel als je het seksueel maakt", klinkt het onder meer.

Aanstootgevend
"Wat is het precies dat je aanstootgevend vindt aan haar borsten?
Vloeken ze soms als er iemand passeert?
Ik neem aan dat je het ook aanstootgevend vindt als er een man topless voorbijkomt?" 
En sommigen manen haar aan te relaxen: "Ontspan je, je bent op vakantie."
Anderen bleken het toch ook niet zo leuk te vinden.
"Ik vind dat je gelijk hebt, maar ik ben best een beetje preuts.
Ik zou het wel eerder beschouwen als míjn preutsheid dan háár onredelijkheid."
Iemand anders geeft de moeder volmondig gelijk.
"Ik zou me ook niet comfortabel voelen. En ik zou niet willen dat mijn partner naar de borsten van een andere vrouw kijkt.
En ja, ze worden gebruikt om een baby eten te geven. Maar ze worden ook geseksualiseerd.
Ik vind het heel exhibitionistisch van die vrouw om dat te doen in een gezinsresort, waar ook heel wat makkelijk opwindbare tienerjongens rondlopen."

Bron hln.be
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
Aanbiedingen bij EuroClix
Triest zeer triest dat er mensen zijn die daar al een roble van maken als ok daar was en ze begon te zeuren ging ik in een string rondlopen haahaha.
Antwoord Naar Boven
Afgelopen zomer nog wel gekkere berichten gezien die toch reden tot zorg baren.

Op RTLNieuws.nl mannen zonder bovenkleding in het openbaar kan niet meer, met een enquête erbij waar 80% het mee eens was.

Een Spaanse tourgids ergerde zich aan mannen die wijdbeens zitten in de bus, zij vind dit aanstootgevend.
(volgens mij zegt dit meer over haar gedachte)

Je gaat je ook afvragen waar journalisten mee bezig zijn.
Het normale word steeds gekker.
Antwoord Naar Boven
Die moeder plaatste het op een normale website, en iemand heeft dat opgepikt.
Geen idee welke, maar neem aan een soort gelijke als wij hier hebben.
Antwoord Naar Boven
Hier de posting waar het over gaat: https://www.mumsnet.com/Talk/am_i_being_...-lady?pg=1

Heb trouwens ook gestemd op de bronsite.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
Tja, in de jaren 80 kwam je geen vrouw tegen met een topje op het strand.
Iedereen liep topless van tieners tot oma's.
En nu wordt er moord en brand geschreeuwd als er een vrouw haar topje uittrekt... Huh
Gelukkig hield ze haar broekje nog aan op het resort.. My
Antwoord Naar Boven
"Ben ik nu zo onredelijk dat ik me niet op mijn gemak voel en wil dat ze iets aantrekt", vraagt de vrouw zich af.
Euh, ja!
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
De achterliggende vraag is "waarom vindt die vrouw dat ongepast?", want dat komt op het eerste zicht nergens in voor.
Is het echt omdat ze denkt dat die peuters op latere leeftijd perverten zullen worden omdat ze op hun 3 jaar eens een paar blote borsten gezien hebben? Of is het eerder omdat ze misschien een beetje jaloers is omdat die andere vrouw het aandurft om zonder gène topless te gaan? Of is het misschien omdat ze niet wil dat haar man een ander paar borsten wil zien...
We zullen het waarschijnlijk nooit weten :-)
Antwoord Naar Boven
(06-09-2017, 11:57 AM)Naked Wanderings schreef: De achterliggende vraag is "waarom vindt die vrouw dat ongepast?", want dat komt op het eerste zicht nergens in voor.
Is het echt omdat ze denkt dat die peuters op latere leeftijd perverten zullen worden omdat ze op hun 3 jaar eens een paar blote borsten gezien hebben? Of is het eerder omdat ze misschien een beetje jaloers is omdat die andere vrouw het aandurft om zonder gène topless te gaan? Of is het misschien omdat ze niet wil dat haar man een ander paar borsten wil zien...
We zullen het waarschijnlijk nooit weten :-)

Nee, we zullen het inderdaad nooit weten. Maar het lijken ons alvast drie zeer plausibele mogelijke verklaringen...
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
Ik heb geen idee net als jullie waarom die vrouw het ongepast vind.
Er zijn er wel die wat meer opgaan in haar vraag, maar ook dan geeft ze geen duidelijk antwoord.
Ze vind en daar blijft ze bij het ongepast vinden.
En waarom......... wie het weet mag het zeggen.
Antwoord Naar Boven
Dat vind ik dan best wel raar. Ze vind het ongepast maar de reden geeft ze niet.
In dat geval zullen we nooit ook maar iets verder komen.
Want de ene reden (probleem) is véél makkelijker op te lossen dan de ander maar dan moet je wel weten wat het is.
B.v. niet willen dat je man naar de borsten van een ander staart, dat heeft niets met topless te maken maar alles met jouw man.
Antwoord Naar Boven
(07-09-2017, 12:45 AM)Frivooltje schreef: B.v. niet willen dat je man naar de borsten van een ander staart, dat heeft niets met topless te maken maar alles met jouw man.

Of met de vrouw zelf, toch?
Antwoord Naar Boven
Ook ja.
Antwoord Naar Boven
Heeft misschien wel met de opvoeding te maken.
Waarschijnlijk geleerd dat bloot zich moet beperken tot de bed en slaapkamer.
Bloot is dus seks.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.