Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
B&B buizerd 11 - op flevonatuur
Naturisten B&B Buizerd 11 FlevoNatuur te Zeewolde
Bloot gewoon genieten in Zeewolde Flevoland
Twee eigentijdse luxe kamers, ruime tuin en parkfaciliteiten.
Bij aankomst een opgemaakt bed voor 2 personen en
handdoekenpakket.
De B&B is voorzien van luxe extra's o.a. complete keuken,douche stoomcombinatie en eventueel kindermeubilair.
Tijdens je verblijf in de B&B gebruik maken van alle faciliteiten van het naturisten park en de B&B.
Op het park Flevonatuur zomers en in de winter gebruik van
zwembad en sauna's met geregeld professionele Löly
Voor naturisten bij uitstek de plek om echt te relaxen.

Verdere info via hun website
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
(29-08-2017, 12:30 PM)johnnyvang schreef: Naturisten B&B Buizerd 11 FlevoNatuur te Zeewolde
Bloot gewoon genieten in Zeewolde Flevoland
Twee eigentijdse luxe kamers, ruime tuin en parkfaciliteiten.
Bij aankomst een opgemaakt bed voor 2 personen en
handdoekenpakket.
De B&B is voorzien van luxe extra's o.a. complete keuken,douche stoomcombinatie en eventueel kindermeubilair.
Tijdens je verblijf in de B&B gebruik maken van alle faciliteiten van het naturisten park en de B&B.
Op het park Flevonatuur zomers en in de winter gebruik van
zwembad en sauna's met geregeld professionele Löly
Voor naturisten bij uitstek de plek om echt te relaxen.

Verdere info via hun website
Ziet er leuk uit. Iemand al geweest?
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
ik heb het gezien, kreeg rondleiding toen we op het park stonden. aardige mensen, maar het is een gewone -wel prima ingerichte- chalet (stacaravan) met mooie tuin en aangebouwd schuurtje. Het zit zo, dat zij daar permanent wonen en dat schuurtje tegen de chalet omgebouwd tot slaapkamer. En wel precies naast de slaapkamer die ze verhuren..... ik zou er geen sex durven hebben met de verhuurders precies naast je, ik denk dat ze je zelfs horen praten....
overdag verblijven ze dan in hun eigen stukje tuin, afgeschermd van de gewone tuin zeg maar. In mijn ogen is het allemaal te dichtbij en is van privacy weinig sprake. Denk wel dat ze je goed verzorgen dat wel. En in de winter kunnen ze de tuin ook niet in natuurlijk.

hoe hun welness verhaal zit weet ik niet, daar hadden ze het toen niet over. Geven ze nu ook massage in het chalet ? en de sauna en zwembad zijn natuurlijk de gemeenschappelijke van het park - 15 minuten lopen vanaf hun chalet.
ze hebben wel zelf die stoomcabine
Antwoord Naar Boven
(30-08-2017, 09:14 AM)paul apeldoorn schreef: ik heb het gezien, kreeg rondleiding toen we op het park stonden. aardige mensen, maar het is een gewone -wel prima ingerichte- chalet (stacaravan) met mooie tuin en aangebouwd schuurtje. Het zit zo, dat zij daar permanent wonen en dat schuurtje tegen de chalet omgebouwd tot slaapkamer. En wel precies naast de slaapkamer die ze verhuren.....  ik zou er geen sex durven hebben met de verhuurders precies naast je, ik denk dat ze je zelfs horen praten....  
overdag verblijven ze dan in hun eigen stukje tuin, afgeschermd van de gewone tuin zeg maar.  In mijn ogen is het allemaal te dichtbij en is van privacy weinig sprake.  Denk wel dat ze je goed verzorgen dat wel. En in de winter kunnen ze de tuin ook niet in natuurlijk.

hoe hun welness verhaal zit weet ik niet, daar hadden ze het toen niet over. Geven ze nu ook massage in het chalet ? en de sauna en zwembad zijn natuurlijk de gemeenschappelijke van het park - 15 minuten lopen vanaf hun chalet.

Merci! Niet echt top dus, lijkt ons...
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
Hallo allemaal,

Ik wil graag even reageren op het voorgaande bericht.
Leuk dat Paul toevallig de B&B heeft bezocht. Toch geef ik graag de juiste informatie weer voor dit topic.
Eerst voorstellen Ilse&Jerry Visser runners van de B&B Buizerd 11 op Flevo-Natuur Naturistenpark.
Zoals Paul al schreef, maar wat normaal is bij B&B, verblijven we zelf "in de buurt". Maar toch afgezonderd van onze gaste Een Hans en Grietje huisje met dubbelwandig geïsoleerde wanden is ons verblijf, na aanleiding van het gesuggereerde bericht, we horen onze gasten nooit in de slaapkamer of huiskamer waar je ook gebruik van mag maken. Scheelt zij ons ook niet?. Een tuin aan de achterzijde van het chalet is ons stukje privé, we gaan dus niet gezellig bij onze gasten aanschuiven. Het chalet is geschikt voor meerdere personen heeft 2 slaapkamers die afgesloten kunnen worden. Bij een reservering van een koppel, vragen we altijd of er bezwaar is tegen nog een bezetting ivm. De privacy. Het chalet staat 2 minuten lopen van het centrum gebouw waar zwembaden en sauna's, horeca en winkel is gevestigd.
Wellness Exclusief is apart te boeken, dit doen we niet zelf! Hiervoor nodigen we een professionele behandelaar uit , die je in het chalet de gewenste behandeling kan geven. Ook worden er klankschalen behandelingen gegeven op verzoek.
De ontbijtservice is flexibel 9:00 tot 11:00 uur. Heb je interesse of ben je benieuwd of het allemaal klopt wat ik nu hier neerzet? Lees dan enkele reacties van gasten die daadwerkelijk hebben gelogeerd in de B&Buizerd 11 op Naturistenpark Flevo-Natuur. http://www.ivisser13.wixsite.com/mijnsite groetjes Ilse en Jerry
Antwoord Naar Boven
Dank je voor de aanvulling Ilse Visser.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
(30-08-2017, 12:26 PM)DV1962 schreef:
(30-08-2017, 09:14 AM)paul apeldoorn schreef: ik heb het gezien, kreeg rondleiding toen we op het park stonden. aardige mensen, maar het is een gewone -wel prima ingerichte- chalet (stacaravan) met mooie tuin en aangebouwd schuurtje. Het zit zo, dat zij daar permanent wonen en dat schuurtje tegen de chalet omgebouwd tot slaapkamer. En wel precies naast de slaapkamer die ze verhuren.....  ik zou er geen sex durven hebben met de verhuurders precies naast je, ik denk dat ze je zelfs horen praten....  
overdag verblijven ze dan in hun eigen stukje tuin, afgeschermd van de gewone tuin zeg maar.  In mijn ogen is het allemaal te dichtbij en is van privacy weinig sprake.  Denk wel dat ze je goed verzorgen dat wel. En in de winter kunnen ze de tuin ook niet in natuurlijk.

Merci! Niet echt top dus, lijkt ons...

Zie onderstaande antwoord: Ilse Visser & Jerry Visser
Antwoord Naar Boven
(09-09-2017, 02:50 PM)Ilse Visser schreef: Hallo allemaal,

Ik wil graag even reageren op het voorgaande bericht.
Leuk dat Paul toevallig de B&B heeft bezocht.  Toch geef ik graag de juiste informatie weer voor dit topic.
Eerst voorstellen Ilse&Jerry Visser runners van de B&B Buizerd 11 op Flevo-Natuur Naturistenpark.
Zoals Paul al schreef, maar wat normaal is bij B&B, verblijven we zelf "in de buurt".  Maar toch afgezonderd van onze gaste Een Hans en Grietje huisje met dubbelwandig geïsoleerde wanden is ons verblijf, na aanleiding van het gesuggereerde bericht, we horen onze gasten nooit in de slaapkamer of huiskamer waar je ook gebruik van mag maken. Scheelt zij ons ook niet?. Een tuin aan de achterzijde van het chalet is ons stukje privé,  we gaan dus niet gezellig bij onze gasten aanschuiven. Het chalet is geschikt voor meerdere personen heeft 2 slaapkamers die afgesloten kunnen worden. Bij een reservering van een koppel, vragen we altijd of er bezwaar is tegen nog een bezetting ivm. De privacy.   Het chalet staat 2 minuten lopen van het centrum gebouw  waar zwembaden en sauna's, horeca en winkel is gevestigd.
Wellness Exclusief is apart te boeken, dit doen we niet zelf! Hiervoor nodigen we een professionele behandelaar uit ,  die je in het chalet de gewenste behandeling kan geven.  Ook worden er klankschalen behandelingen gegeven op verzoek.
De ontbijtservice is flexibel 9:00 tot 11:00 uur.  Heb je interesse of ben je benieuwd of het allemaal klopt wat ik nu hier neerzet? Lees dan enkele reacties van gasten die daadwerkelijk  hebben gelogeerd in de B&Buizerd 11 op Naturistenpark Flevo-Natuur.  http://www.ivisser13.wixsite.com/mijnsite    groetjes  Ilse en Jerry

Ik zit nu samen met mijn vrouw hier toevallig op het park, ik kan alleen maar onderstrepen wat Ilse hier als antwoordt geplaatst heeft.

Ook wil ik best als gasten van deze B&B even Ilse een pluim geven voor de gastvrijheid en hartelijkheid. Jerry doet dingen meer op de achtergrond maar deze mensen verdienen een grote pluim voor hun mooie B&B !!! :tumb
Wat is nu lekkerder dan bloot genieten !!
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.