Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bezoek
Ik zal als de bel gaat niet naakt de deur opendoen ook niet voor de jehova's ik vindt dat niet gepast en trek een korte of zwembroek aan, als het een bekende is vraag ik of het bloot zijn voor hem of haar een probleem is en trek dan wel of niet mijn kledingstuk uit.
De meeste bekenden komen via de zijdeur binnen en maakt het niet uit als we naakt zijn, van de aanhang van twee kinderen weten we dat ze het niet prettig vinden en ook van een aantal kennissen weten we dat en trekken we kleding aan, naar mijn mening draagt dergelijk gedrag bij aan acceptatie van bloot omdat het niet aan de andersdenkenden wordt opgedrongen.
Antwoord Naar Boven
Sad 
Gewoon wat aantrekken.
Bovendien kun je nog lelijk in de problemen komen als je naakt de deur opent.
En je komt makkelijker van Jehova Getuigen af dan van verkopers van Energiemaatschappijen, dat zijn pas doordouwers.
Antwoord Naar Boven
Jehova's komen ook ongevraagd aan mijn deur...je kan je daarbij ook afvragen of het wel gepast is iemand anders een geloof op te dringen... Huh 
En omdat ik grote moeite heb met mensen die bij iemand anders iets opdringen....heb ik besloten Jehova's met gelijke munt terug te betalen door ze bloot te woord te staan.
En geloof me,ze zijn binnen de kortste keren vertrokken... My
Antwoord Naar Boven
Ik heb ook altijd een broekje en shirt klaarliggen! Meestal kleed ik mij gewoon aan bij bezoek!
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.