Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
lang geleden
was 12 jaar....En het begon met op blote voeten lopen op welke locatie dan ook....En ontdekte toen dat ik ervan genoot om naakt rond te wandelen.....zelfs betrapt geweest Door mijn moeder eenmaal....En die snapte het niet..Ben toen in het bos beginnen wandelen op de niet wandelwegen...Lekker genieten.....Dus doe het nu ongeveer 22 jaar in het geniep.....Mijn vrouw doet nu en dan eens mee. ...maar verder als onze achtertuin gaat ze niet.....

Nu eens tijd om....Een stap verder te gaan....Alle proberen....
Antwoord Naar Boven
(13-08-2017, 01:11 PM)100%natuur schreef: was 12 jaar....En het begon met op blote voeten lopen op welke locatie dan ook....En ontdekte toen dat ik ervan genoot om naakt rond te wandelen.....zelfs betrapt geweest Door mijn moeder eenmaal....En die snapte het niet..Ben toen in het bos beginnen wandelen op de niet wandelwegen...Lekker genieten.....Dus doe het nu ongeveer 22 jaar in het geniep.....Mijn vrouw doet nu en dan eens mee. ...maar verder als onze achtertuin gaat ze niet.....

Nu eens tijd om....Een stap verder te gaan....Alle proberen....

Mocht je advies kunnen gebruiken over die stap, gewoon vragen!
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
wilde ik net doen....was nog aan zoeken waar....
Antwoord Naar Boven
(13-08-2017, 02:38 PM)100%natuur schreef: wilde ik net doen....was nog aan zoeken waar....

Okido, we zien het wel verschijnen en dan zullen we zeker eens kijken hoe we JULLIE kunnen helpen. Meervoud, want het is toch leuker als je je vrouw toch zou meekrijgen, niet?
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
(13-08-2017, 03:14 PM)DV1962 schreef:
(13-08-2017, 02:38 PM)100%natuur schreef: wilde ik net doen....was nog aan zoeken waar....

Okido, we zien het wel verschijnen en dan zullen we zeker eens kijken hoe we JULLIE kunnen helpen. Meervoud, want het is toch leuker als je je vrouw toch zou meekrijgen, niet?

Ben ik mee bezig....Het gaat traag....10 jaar nodig gehad....Om ze topless in de tuin te krijgen....
Antwoord Naar Boven
soms krijg ik ze ook volledig...Daar ben ik ook blij mee....Maar blijft beperkt tot de tuin....Zou graag eens samen gaan wandelen...
Antwoord Naar Boven
(14-08-2017, 06:10 PM)100%natuur schreef: soms krijg ik ze ook volledig...Daar ben ik ook blij mee....Maar blijft beperkt tot de tuin....Zou graag eens samen gaan wandelen...

Focus daar niet te veel op. Eerder op het forum is dit thema al langsgeweest en veel vrouwen - ook ervaren naturistes - vinden naakt wandelen niet zo fijn. Misschien kun je focussen op de voorlopige kleine dingetjes die jullie wel allebei fijn vinden, en daarop langzaam maar zeker - zie onze post bij een ander bericht van jou - verderbouwen.
Antwoord Naar Boven
(14-08-2017, 06:16 PM)DV1962 schreef:
(14-08-2017, 06:10 PM)100%natuur schreef: soms krijg ik ze ook volledig...Daar ben ik ook blij mee....Maar blijft beperkt tot de tuin....Zou graag eens samen gaan wandelen...

Focus daar niet te veel op. Eerder op het forum is dit thema al langsgeweest en veel vrouwen - ook ervaren naturistes - vinden naakt wandelen niet zo fijn. Misschien kun je focussen op de voorlopige kleine dingetjes die jullie wel allebei fijn vinden, en daarop langzaam maar zeker - zie onze post bij een ander bericht van jou - verderbouwen.

ok thanks....ga ik zeker doen
Antwoord Naar Boven
(14-08-2017, 06:02 PM)100%natuur schreef:
(13-08-2017, 03:14 PM)DV1962 schreef:

Ben ik mee bezig....Het gaat traag....10 jaar nodig gehad....Om ze topless in de tuin te krijgen....

Laat het ook geen obsessie worden.
Jouw vrouw heeft duidelijk niks met naturisme.
En is waarschijnlijker gelukkiger in een bikini dan in eva kostuum...
Wees blij dat ze verder geen moeite heeft met jou naakt zijn,maar dring het zelf niet bij haar op.
Zo houd je het voor haar ook leuk en gezellig. Smile
Antwoord Naar Boven
(14-08-2017, 07:50 PM)100%natuur schreef:
(14-08-2017, 06:45 PM)Angela schreef:
(14-08-2017, 06:02 PM)100%natuur schreef: Ben ik mee bezig....Het gaat traag....10 jaar nodig gehad....Om ze topless in de tuin te krijgen....

Laat het ook geen obsessie worden.
Wees blij dat ze verder geen moeite heeft met jou naakt zijn,maar dring het zelf niet bij haar op.

daar ben ik inderdaad voorzichtig mee....Mag inderdaad geen obsessie worden.....ben al heel blij dat ze het voor mij doet....En af en toe gaat ze ook eens helemaal....En heb een privé gesprek gehad Wink ....Waar ik heb ingezien....Dat ik al heel blij mag zijn....En ga me er ook bij neerleggen
Antwoord Naar Boven
(14-08-2017, 07:55 PM)100%natuur schreef:
(14-08-2017, 07:50 PM)100%natuur schreef:
(14-08-2017, 06:45 PM)Angela schreef: Laat het ook geen obsessie worden.

daar ben ik inderdaad voorzichtig mee....Mag inderdaad geen obsessie worden.....ben al heel blij dat ze het voor mij doet....En af en toe gaat ze ook eens helemaal....En heb een privé gesprek gehad Wink ....Waar ik heb ingezien....Dat ik al heel blij mag zijn....En ga me er ook bij neerleggen

Goed opgelost.
Als er geen druk is van jou kant,heeft jouw vrouw er ook een ander gevoel bij.
Laat haar gewoon doen wat ze prettig vind,en wie weet waar het naar toe leidt.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.