Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Peiling: Zou jij meedoen als clothing optional overal de norm is?
Deze peiling is gesloten.
Ik doe mee
46.67%
7 46.67%
Ik doe mee als ik niet de enige ben
26.67%
4 26.67%
Nee ik doe niet mee, ook al is het toegestaan.
26.67%
4 26.67%
Mij niet gezien, ik schaam me daar teveel voor
0%
0 0%
Anders ( geef op welke in een reactie )
0%
0 0%
Totaal aantal stemmen: 15 100%
* U hebt op deze optie gestemd. [Resultaten weergeven]

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Clothing Optional
(13-08-2017, 02:30 AM)Frivooltje schreef: Als het standaard wordt dan mogen van mij andere mensen eerste de hete kolen uit het vuur halen.
Misschien heel laf maar voor mij hoeft al dat clothing optional niet.
Er zijn teveel rare figuren die het maar al te leuk vinden, zeker nu ze zelf niet uit de kleren hoeven.
Nee dank je.
Als iedereen zo denkt dan kom je natuurlijk nergens.
Want dan hadden we in ons geval nu ook geen wet die ons beschermd, de naaktstranden enz enz
Dat het voor jou niet hoeft snappen we allemaal ( ook ik ), maar er zijn er genoeg die dat wel willen.
Je leest of hoort het meer en meer dat er toch mensen zijn die hier voor open staan, of zelf ook willen dat deze optie meer normaal word.
En die rare figuren ( of lui met de verkeerde bedoelingen ) kom je overal wel tegen hoor.
Die lopen ook op een textielstrand of in een winkelstraat rond ( al vallen ze minder snel op ).
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
ibood.nl
Ik denk dat we eerst moeten beschermen wat we nu hebben .
Bloot staat genoeg onder druk.
En ik zie nog een gevaar, maak alle naaktstranden clothing optional en het is gedaan met bloot op het strand.
Naaktstranden worden onmiddellijk overgenomen door badkledingsdragers en de naaktrecreanten verdwijnen weer achter de heg.
Ik persoonlijk vind dat kleine stukje schone strand wel fijn wat gedeeld word mensen die het zelfde denken.
Antwoord Naar Boven
Moeilijk, hé? Enerzijds willen we absoluut houden wat we hebben, maar anderzijds willen we toch ook graag breder gaan en uitbreken...
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
Ik begrijp het best hoor.
Wil je bloot zonnen moet je toch vaak een afstand afleggen terwijl je in bikini of zwembroek in het lokale park of strandje wel terecht kan.
Maar als je het reel bekijkt is een lokaal naaktstrand dichter bij bereik als iedereen door elkaar.
Antwoord Naar Boven
ibood.nl
Ik ben ook geen voorstander van clothing optional.
Denk dat zoiets het einde van de naaktstranden betekend.
Straks zit Jan en Alleman in zwemkleding op het naaktstrand.
Gezellig een middag aapjes kijken....(en daarmee bedoel ik kijken naar de mensen die dan nog wel naakt gaan..)
Die dan naar alle waarschijnlijkheid sterk in de minderheid zijn.. Confused
Antwoord Naar Boven
(14-08-2017, 04:08 PM)Gerard schreef: Ik persoonlijk vind dat kleine stukje schone strand wel fijn wat gedeeld word mensen die het zelfde denken.
Inderdaad, dat schone zou dan ook wel verleden tijd zijn. Ik verbaas mij elke keer weer als ik van het naaktstrand, over het textielstrand terug loop naar de parkeerplaats, wat voor een zooitje het daar is.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
Ik voel mij blijer, beter en gelukkiger als ik bloot ben, mij persoonlijk maakt het niet uit of de mensen om mij heen bloot of gekleed zijn.
Bij clothing optionele heb je de mogelijkheid om overal dat te doen wat je zelf het liefste bent, bloot.
De gluurders en zoekers zijn er nu ook en ook op het naaktstrand, de naturisten camping noem maar op, diegene die er echt niet mee geconfronteerd wil worden blijft er weg dus is de conclusie gerechtvaardicht dat de kijkers van nu al verdacht moeten worden van verkeerde bedoelingen.
Zelfs als bloot gewoon zou zijn en overal toegestaan blijf je met dat probleem zitten en maakt het dus niet uit of het een naaktstrand of clothing optionele strand is, verkeerd willende figuren kijken daar echt niet naar die zijn alleen maar op zoek naar gerief maakt niet uit waar en hoe of met wie ze vallen zowel vrouwen als mannen lastig.
Antwoord Naar Boven
ibood.nl
Ben het hier niet mee eens.
Gluurders op een naturistencamping lijkt mij onwaarschijnlijk, net als op een naaktstrand vallen mensen die altijd gekleed zijn wel heel erg op.
En dan nog hoeven het geen gluurders te zijn, wel ongemakkelijk.
Maar denk vooral aan de dames als die plots bloot in het park liggen tussen geklede mensen wat die voor reacties gaan krijgen.
Topless zonnen is niet voor niets uit de mode geraakt, en badkledingsdagen juist in.
We leven helaas in een steeds intolerantere samenleving waar de vrijheid van het enkele individu steeds groter wordt.
Antwoord Naar Boven
(16-08-2017, 06:38 PM)Gerard schreef: Ben het hier niet mee eens.
Gluurders op een naturistencamping lijkt mij onwaarschijnlijk, net als op een naaktstrand vallen mensen die altijd gekleed zijn wel heel erg op.
En dan nog hoeven het geen gluurders te zijn, wel ongemakkelijk.
Maar denk vooral aan de dames als die plots bloot in het park liggen tussen geklede mensen wat die voor reacties gaan krijgen.
Topless zonnen is niet voor niets uit de mode geraakt, en badkledingsdagen juist in.
We leven helaas in een steeds intolerantere samenleving waar de vrijheid van het enkele individu steeds groter wordt.

Reden te meer om te proberen het weer om te draaien, niet?
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.