Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het groene forum
Omdat we begrepen hebben dat een aantal mensen - net zoals wij, lang geleden intussen - onlangs de oversteek hebben gemaakt, zijn we - tegen beter weten in - toch nog eens een kijkje gaan nemen hoe het daar tegenwoordig ging. Nou, nog ranziger dan toen wij het voor bekeken hielden. We houden het hierbij, ter illustratie van zowel de inhoud als de gang van zaken:

* We hebben vrijwel zeker een Moderator-trol!

Die moderator is dat gestoord gek man wijf. Zij was als eerste met altijd te censored van pedo en trillen! En hoe vaak haf dat dom mens niet geroepen om moderator te worden?? 

Leve ons forum!
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Naar Boven
(09-08-2017, 05:02 PM)DV1962 schreef: Leve ons forum!

Dank je hiervoor.
Maar vergeet niet, ondanks dat we hier wel zeer goede moderators hebben, maken we dit forum met zijn alle.
Dus ook met jullie.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Naar Boven
Jemig jullie 2 DV1962
Door wat jullie hier beschreven was ik toch nieuwsgierig ( yep ik ben een nieuwsgierig aapje ha ha ).
Maar daar kwam ik even snel op terug.
Laat ik het netjes houden, maar er wordt daar meer over worst gesproken dan bij een slager.
En dan heb ik het niet eens over een visboer Smile
Ik ben echt blij dat ik daar tot vandaag al zeer lang weg ben.
En dan blijft de NFN dat forum maar aanprijzen pfff echt sick.
Naar Boven
(09-08-2017, 05:02 PM)DV1962 schreef: Omdat we begrepen hebben dat een aantal mensen - net zoals wij, lang geleden intussen - onlangs de oversteek hebben gemaakt, zijn we - tegen beter weten in - toch nog eens een kijkje gaan nemen hoe het daar tegenwoordig ging. Nou, nog ranziger dan toen wij het voor bekeken hielden. We houden het hierbij, ter illustratie van zowel de inhoud als de gang van zaken:

* We hebben vrijwel zeker een Moderator-trol!

Die moderator is dat gestoord gek man wijf. Zij was als eerste met altijd te censored van pedo en trillen! En hoe vaak haf dat dom mens niet geroepen om moderator te worden??
Zolang jij niet weet wie die moderator trol is moet jij niet gaan schelden met wijf. Ik vind hem/haar veel minder erg dan Damien, Y en weet ik onder welke naam hij/zij nog meer schrijft.
Het wordt tijd dat alle normale mensen die daar zitten (voor zover die er zijn) eens kappen met reageren want ze hebben het alleen maar aan zichzelf te danken dat het daar nu zo'n teringzooitje is.
Maar ja, gezond verstand is daar ook ver te zoeken.

Van mij mag dat forum een keer door een hacker uit de lucht gehaald worden.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Naar Boven
Ik zie geen meerwaarde om alle gore taal van een ander forum hier te herhalen.  Sad
Hierdoor ga je jezelf ook besmetten.
Naar Boven
Helemaal mee eens.
Een ieder die serieus bezig is met naaktrecreatie/naturisme is allang afgeknapt op dat forum.
Gewoon geen aandacht aanbesteden.
Dit soort sites draait alleen op het aantal hits dat ze hebben.
Naar Boven
Zolang we met zijn allen - niet alleen de moderatoren - maar zééééééééééééééééééééééér waakzaam blijven en er streng op toekijken dat het niet naar hier overwaait en ons forum verziekt. Vandaar dat we het toch even wilden signaleren. Nog een keer.
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Naar Boven
Gelukkig is Willy de moderator weer eens bezig geweest en is het "forum" (voor nu) weer verschoond van deze figuren.
Maar helaas is dat geen garantie voor de toekomst.
Naar Boven
Als dat zo is, dan kan dit topic net zo goed gesloten worden.
Naar Boven
Ga je gang.
Naar Boven
ok, sluit maar af.
Bartel.
Naaktrecreatie Vlaanderen.
Naar Boven
Is al gedaan Smile
Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.