Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Buienradar en ik. Een mooi stel.
De speciale band die ik heb met “mijn” Buienradar!

Als ik op regenachtige dag zoals vandaag eens goed nadenk over mijn gedrag, ontkom ik niet aan de gedachte dat nudisme slecht is voor je gemoedstoestand. We zijn met ons blote vel te afhankelijk van buienradar met zijn onvoorspelbaar gedrag.

Een gewone zaterdag in augustus;
Omdat we er vanuit gingen dat het toch nog een leuke dag zou kunnen worden met redelijk wat zonneschijn, zijn onze blote gasten, die ook vakantie hebben al vroeg in de voormiddag aangekomen.
Een heerlijk ochtendzonnetje verscheen en de stemming als dames onder elkaar zat er goed in. Uit de wind, iedereen uit de kleren en aan de koffie met Limburgse vlaai.

De ligstoelen stonden in de juiste stand en de kussens werden uit de kist gehaald.
Toen we goed en wel lagen kwam de ellende ons tegemoet. Heb je die wolken gezien? Oei, maar het zal wel meevallen. Kijk jij even naar buienradar?
Nee, dat gaat niet goed, de regen is binnen een half uur hier, maar er zitten wel opklaringen tussen dus als we wat geluk hebben.
Moeten we elkaar nog wel insmeren met zonnebrandolie? Nee, dus!

Sinds de eerste blik op buienradar hebben we om de beurt en soms zelfs samen al zeker tien keer gekeken naar die ellendige site. Meerdere keren hebben we de kussens buiten gelegd en evenveel keer weer naar binnen moeten doen. Ook de zonneluifel heeft er aan moeten geloven en is diverse keren uit-en ingedraaid. Om zot van te worden. Iedereen steeds naar binnen en weer naar buiten wordt zelfs hilarisch.

Om een uur is iedereen vertrokken want het wordt toch niets meer vandaag.

We blijven samen teleurgesteld achter, ruimen de boel op en kijken nog een keer op buienradar.
He!!! Een gaatje. Snel in de zon want buienradar zegt dat het om drie uur weer gaat regenen.

Nog maar even genieten dan….. pffff. Wink
Antwoord Naar Boven
Ik neem altijd een paar sites + de app op mijn computer.
Dan het gemiddelde nemen, en je kunt beter voorspellen dan al die helga's en pietjes bij elkaar ha ha.
En dit komt vaak beter uit dan wat ze zeggen.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
Ik wordt soms wel gek van dit weer. Ga ik vandaag boodschappen doen en denk, zonnebril hoef ik niet mee te nemen. (had net een stortbui gehad) Maar mispoes, zon scheen volop.

Ik gebruik alleen de app. Weeronline. Als die goed nieuws aangeeft dan vertrouw ik dat wel. Ik bedoel, je moet wat.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.