Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Thomas de trein
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BlootGewoon!-zwemfestival op 9 september
Citaat:Van en door de NFN

Op zaterdag 9 september sluiten we de zomer goed af met een ontspannen zwemfestival in Optisport zwembad De Engh in Soest!
Van 14.00 tot 20.00 uur kun je daar lekker bloot zwemmen, relaxen en genieten van alle faciliteiten zoals het wedstrijdbad, het recreatiebad, de grote glijbaan en de ligweide met speeltoestellen voor de kleintjes.
Dus voor ieder wat wils!

We zijn nog druk bezig om een leuk programma voor je samen te stellen zodat je onder het genot van het lekker hapje, drankje en muziek kunt ontspannen.

We hebben maar een beperkt aantal kaarten en OP = OP.
Kijk snel op nfn.nl zwemfestival en bestel je kaarten in onze webwinkel.

Er zijn twee soorten tickets: één met ledenkorting (voor leden) voor € 7,50 en één zonder ledenkorting (voor niet-leden) voor € 9,99. 
Log in in de webshop om gebruik te maken van je ledenkorting.

De verkoop van de tickets is op naam. Er kunnen meerdere tickets tegelijk worden gekocht. 
Als je meerdere tickets koopt, vermeld dan van alle personen voor wie je een ticket koopt de volgende gegevens in het opmerkingenveld:
initialen, achternaam, straatnaam, huisnummer, postcode, woonplaats en LIDMAATSCHAPSNUMMER.

Je ontvangt alle tickets per mail op het door jou opgegeven mailadres. 
Tickets (geprint of op scherm) worden bij de kassa van het zwembad gescand en tevens wordt je naam gecheckt aan de hand van jouw NFN-ledenpas.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
Vreemd. Je hebt twee opties. Korting of geen korting maar bij beide staat uiteindelijk € 9,99 als prijs.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
Niet als je inlogt op de webwinkel.
Dan staat er een andere prijs bij.
Antwoord Naar Boven
Er staat nergens dat ik mij moet inloggen.
Ik krijg dit te zien.

[Afbeelding: sobro7hraki7c.jpg]
Antwoord Naar Boven
Ben je wel ingelogd ?
Dan zul je zien dat de prijs zich aanpast.

Citaat:Om als lid te profiteren van je ledenkorting vul je hieronder je inloggegevens in.
Antwoord Naar Boven
Nee. Ik ben ook niet van plan om te gaan maar het was iets wat mij opviel.
Het zou voor de inlog ook al te zien moeten zijn. Waarom geef je de mensen anders 2 keuzes.
Antwoord Naar Boven
Ik denk dat als je eerst inlogt en dan naar de tickets gaat, je het prijs verschil gelijk ziet.
Alleen niet als je niet ingelogd bent, wat inderdaad raar is ( en als een rommeltje overkomt in de winkel ).
Antwoord Naar Boven
Ik wil er wel heen maar mijn vrouw had al probleem ermee dat ik op FB had gezegd dat ik geïnteresseerd was om te gaan.
Even afwachten dus. Misschien kan ik er toch heen.
Ik weet het klinkt kinderachtig maar het is niet anders.

Antwoord Naar Boven
Inderdaad heel kinderachtig. Sterkte.
Antwoord Naar Boven
(11-08-2017, 11:29 PM)Frivooltje schreef: Inderdaad heel kinderachtig. Sterkte.

Dank je.

Antwoord Naar Boven
LET OP!!!
BlootGewoon!-zwemfestival op zat. 9 sept. in Soest Kaartverkoop stopt op 8 sept. om 15.00 uur!
Antwoord Naar Boven
Is iemand van hier nog geweest? Zo ja, hoe was het?
Antwoord Naar Boven
Helaas niet geweest.

Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.