Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aanpassen in eigen huis?
(31-08-2017, 09:43 AM)Angela schreef: [...]Achteraf denk ik...hoop drukte om niks.

Jij kan het een hoop drukte om 'niks' vinden, maar ik ben blij dat JIJ je toch druk gemaakt hebt en als een ware voorvechtster het bloot zijn 'bevochten' hebt. Kijk, ik woon in een flat en vind dat ik binnenshuis bloot kan zijn wat ik wil. Ik snap echter ook dat ik niet naakt op mijn balkon moet gaan staan zwaaien naar alle buren. Een balkon aan de straatzijde is toch meer 'openbare ruimte' dan een besloten achtertuin. Zou ik zo'n tuin als jij hebben, dan zou ik net als jij ongestoord willen kunnen genieten. Heldere regels afpreken werkt mijns inziens altijd. Prima compromis is bereikt, mijn complimenten!
Waar blijft die 'global warming' toch in Nederland Huh
Antwoord Naar Boven
(04-09-2017, 02:25 PM)Angela schreef: Nee hoor, ik ga die moeders niet uitnodigen om naakt te komen zwemmen.
Ik ben voor alles en nog wat uitgemaakt...en dat ben ik niet vergeten.
Hun kinderen zijn allemaal welkom,maar die moeders komen echt niet meer bij mij de tuin in.
Natuurlijk niet, vind het ook een absurd idee!! Maar stel dat je dat zou doen, denk niet dat er ook maar één moeder dit aanbod zou aannemen.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
(04-09-2017, 03:28 PM)Sweetski schreef:
(31-08-2017, 09:43 AM)Angela schreef: [...]Achteraf denk ik...hoop drukte om niks.

Jij kan het een hoop drukte om 'niks'  vinden, maar ik ben blij dat JIJ je toch druk gemaakt hebt en als een ware voorvechtster het bloot zijn 'bevochten' hebt. Kijk, ik woon in een flat en vind dat ik binnenshuis bloot kan zijn wat ik wil. Ik snap echter ook dat ik niet naakt op mijn balkon moet gaan staan zwaaien naar alle buren. Een balkon aan de straatzijde is toch meer 'openbare ruimte' dan een besloten achtertuin. Zou ik zo'n tuin als jij hebben, dan zou ik net als jij ongestoord willen kunnen genieten. Heldere regels afpreken werkt mijns inziens altijd. Prima compromis is bereikt, mijn complimenten!

Dank je wel. Smile  
Ik doe overigens wel sinds het incident met boze moeders die mijn tuin kwamen instormen ..mijn tuindeur op slot.
Mijn besloten tuin is nu ook een gesloten tuin... Wink
Antwoord Naar Boven
(05-09-2017, 12:52 AM)Frivooltje schreef:
(04-09-2017, 02:25 PM)Angela schreef: Nee hoor, ik ga die moeders niet uitnodigen om naakt te komen zwemmen.
Hun kinderen zijn allemaal welkom,maar die moeders komen echt niet meer bij mij de tuin in.
Natuurlijk niet, vind het ook een absurd idee!! Maar stel dat je dat zou doen, denk niet dat er ook maar één moeder dit aanbod zou aannemen.

Daar heb je gelijk in,die moeders gaan het nooit aannemen.
Ze hebben mij namelijk ook verteld dat hun kinderen nog nooit 1 van de ouders bloot heeft gezien in wat voor situatie dan ook... Confused
Dan zie ik ze niet bij mij in de tuin uit de kleren gaan om gezellig met hun eigen kinderen bloot in mijn zwembad te gaan ontspannen... Big Grin
Antwoord Naar Boven
(05-09-2017, 10:01 AM)Angela schreef:
(05-09-2017, 12:52 AM)Frivooltje schreef:

Daar heb je gelijk in,die moeders gaan het nooit aannemen.
Ze hebben mij namelijk ook verteld dat hun kinderen nog nooit 1 van de ouders bloot heeft gezien in wat voor situatie dan ook... Confused
Dan zie ik ze niet bij mij in de tuin uit de kleren gaan om gezellig met hun eigen kinderen bloot in mijn zwembad te gaan ontspannen... Big Grin

Oké, maar dan zouden ze wel niet meer moeten komen zeuren en zuren van: "We hebben gehoord dat...", "Het schijnt zo te zijn dat..." Kans verkeken om zelf te kijken waar het eigenlijk allemaal over gaat, dus zwijgen.
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.