Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aanpassen in eigen huis?
Wat de waterzuivering betreft is bloot in het zwembad ook het meest hygiënische. Dat kan je dus ook nog aanhalen.

Ach en vrouwelijke pedofielen bestaan ook. Dus als de buren daarover willen beginnen.
Antwoord Naar Boven
Vandaar dat hier in huis ( of tuin ) alles optioneel is Norbert, maar het zwembad niet.
Wil je zwemmen, dan ga je er bloot in.
Durf of wil je dit niet, dan heb je pech en blijft het bad verboden voor je.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
(14-08-2017, 02:01 PM)Norbert schreef: Wat de waterzuivering betreft is bloot in het zwembad ook het meest hygiënische. Dat kan je dus ook nog aanhalen.

Ach en vrouwelijke pedofielen bestaan ook. Dus als de buren daarover willen beginnen.

Ja dat had ik zelf ook al aangehaald. Het hygiënische aspekt.
En verder ben ik door een moeder voor alles en nog uitgemaakt..en vrouwelijke pedofiel kwam ook in het rijtje voor.. Wink
Ze denken maar wat ze willen,ik heb water bij de wijn gedaan door al die kinderen in zwemkleding door mijn tuin te laten huppelen...maar in het zwembad is iedereen bloot.
Geen discussie over mogelijk.
Antwoord Naar Boven
Helaas zijn sommige mensen erg kortzichtig, je heb het zo prima uitgevoerd respect is het woord dat bij mij opkomt. Die moeder is gewoon jaloers dat ze zelf niet durft te genieten van het mooie naturisten leven.. Hoe harder er geroepen word hoe meer ze het zelf zouden willen doen.
(14-08-2017, 02:01 PM)Norbert schreef: Wat de waterzuivering betreft is bloot in het zwembad ook het meest hygiënische. Dat kan je dus ook nog aanhalen.

Ja dat had ik zelf ook al aangehaald. Het hygiënische aspekt.
En verder ben ik door een moeder voor alles en nog uitgemaakt..en vrouwelijke pedofiel kwam ook in het rijtje voor.. Wink
Ze denken maar wat ze willen,ik heb water bij de wijn gedaan door al die kinderen in zwemkleding door mijn tuin te laten huppelen...maar in het zwembad is iedereen bloot.
Geen discussie over mogelijk.
Wat is nu lekkerder dan bloot genieten !!
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.