Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Diverse Nederlandse Mannen
(13-04-2016, 12:17 AM)johnnyvang schreef: Jij bent tegenover andere ( bekende van je ) gesloten, maar je loopt wel bloot rond op het strand of in huis.
Waar haal je dat vandaan? Bijna iedereen weet het van mij. Alleen mijn neefje niet maar dat heeft een reden.
De mensen die het niet weten gaat het ook niets aan. Ik ga het niet van de daken schreeuwen.
Antwoord Naar Boven
Om anderen over de streep te halen, het is geen bekeren tot de islam of jehova ofzo, als je graag naakt bent om wat voor reden dan ook dan zul je vanzelf eens naar een naaktrecreatie gaan, daar heb je echt geen BNer voor nodig, het is in mijn ogen alleen maar sensatiezucht van de de mensen die hier bekend maken dat een BNer (dus blijkbaar gemeenschappelijk bezit) graag in zijn/haar blote kont loopt
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Antwoord Naar Boven
Ik vind het gewoon leuk om te weten Wink
Een PB is altijd welkom!
Antwoord Naar Boven
Je kunt het ook positief bekijken poppeschuitema.
Waarom altijd dat negatieve naar voren halen als een BN'er of BV'er wat doet of zegt?
Lauren vester is geen naturist of nudist, maar maakte wel een mooie reportage erover vanuit spielplatz.
Ze ging ondanks haar eigen weerstand zelfs bloot zwemmen en bedienen achter de bar.
Koert jan zei het alleen maar deed er op tv niet meer mee.
De jeugd kijkt tegen hun op, en als hun daarmee de jeugd over de ( spreekwoordelijke ) streep kunnen trekken dan ben ik voor.
We hebben de jeugd nu eenmaal nodig omdat ook het naturisme/nudisme vergrijst.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
https://www.facebook.com/gerardjoling/ph...=3&theater

Ik weet niet in welke context de foto is genomen, wie weet.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.