Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Burgerinitiatief voor NFN een brug te ver
(13-07-2017, 01:18 AM)johnnyvang schreef:
(13-07-2017, 12:46 AM)Frivooltje schreef: Naakt in het OV ben ik sowieso op tegen. Zit je lekker je krantje te lezen in een drukke bus of trein, staat er een blote man met z'n behaarde billen op 20cm. van je gezicht af omdat de trein overvol is. Nee dank je. No

Maar als het een vrouw is, dan heb je er opeens geen probleem mee.
Al zul je weinig vrouwen met behaarde billen tegenkomen  Tongue
Het scheren van billen is ook bij mannen heel goed mogelijk we zullen dan als gedragscode op moeten nemen dat het OV slechts toegankelijk is met onbehaarde billen, gekke is dat we onderling kennelijk ook niet altijd het naakte lichaam van een ander verdragen, iets wat we wel propageren te doen.
Misschien wel leuk als een enquête vraag, respecteert u altijd de naakte persoon in uw nabijheid ongeacht de situatie of de plaats ja/nee, bij nee kunt u een voorbeeld geven van ongepast naakt zijn ( plaats, omstandigheid). My
Antwoord Naar Boven
Op het 'groene' forum zijn ook zo'n beetje dezelfde discussies. Het begint daar ook beter te worden, want er schijnt weer gemodereerd te worden. Zeker als ik zo naar de reacties en wat nieuwere onderwerpen kijk.
Antwoord Naar Boven
(13-07-2017, 09:31 AM)aadnudist schreef:
(13-07-2017, 12:46 AM)Frivooltje schreef: Naakt in het OV ben ik sowieso op tegen. Zit je lekker je krantje te lezen in een drukke bus of trein, staat er een blote man met z'n behaarde billen op 20cm. van je gezicht af omdat de trein overvol is. Nee dank je. No

Al zul je weinig vrouwen met behaarde billen tegenkomen  Tongue
Het scheren van billen is ook bij mannen heel goed mogelijk we zullen dan als gedragscode op moeten nemen dat het OV slechts toegankelijk is met onbehaarde billen, gekke is dat we onderling kennelijk ook niet altijd het naakte lichaam van een ander verdragen, iets wat we wel propageren te doen.
Misschien wel leuk als een enquête vraag, respecteert u altijd de naakte persoon in uw nabijheid ongeacht de situatie of de plaats ja/nee, bij nee kunt u een voorbeeld geven van ongepast naakt zijn ( plaats, omstandigheid). My

De schijnheiligheid die er altijd nog heerst van velen is evident idd. Blote vrouwen billen wordt idd geaccepteerd, maar die van mannen....ho maar. Het zou mij niks uitmaken of er nou een broek voor zit of niet, ben sowieso geen fan van het openbaar vervoer met haar inherente opgedrongen intimiteit.
Antwoord Naar Boven

Lijkt mij logisch he.
Maar als in hetzelfde voorbeeld een vrouw van 70 met haar kont op 20cm. van mijn gezicht staat, dan zou ik daar ook niet vrolijk van worden.

Maar Leo, jij bent tegen alles als ik het zo lees.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
Persoonlijk zou ik het prettig vinden als je op alle stranden zelf de keuze kan maken of het gekleed of bloot wil recreëren.
Ik denk dat er dan al heel veel mensen blij zouden zijn.

Antwoord Naar Boven
Dan kom je uit op clothing optional Paul.
Zullen inderdaad genoeg mensen mee blij zijn, maar net zoveel zullen er tegen zijn helaas.
In Amsterdam hebben ze het, net zoals in Delft.
En daar hoor je gek genoeg niemand over, terwijl het er wel altijd druk is.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
Als ze nou eens beginnen met alle stranden ( en eventueel openbare zwembaden ) clothing optional te maken. Test dat 1 a 2 jaar om een goede indruk te krijgen van zowel de naturisten als van de textilisten. Kunnen ze dan altijd kijken of het verder uitgebreid kan worden. Of denk ik nu te simpel?

Antwoord Naar Boven
(13-07-2017, 11:50 PM)Frivooltje schreef: Maar Leo, jij bent tegen alles als ik het zo lees.

Nee hoor, ik vind juist dat iedereen van mij zijn of haar goddelijke gang mag gaan, ik heb gewoon een OV aversie, geen bloot aversie, meer bloot zou het straatbeeld juist aankleden Big Grin
Antwoord Naar Boven
Hier nog iemand met OV aversie :-)

Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.