Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naturisme column.
Naar aanleiding van m'n Engelstalige naturismeblog op Wordpress ( harmenjp.wordpress.com ), kreeg ik de vraag of ik een Nederlandstalige column voor de stichting Blootgewoon wilde doen ( is niet de NFN, deze stichting gebruikte de naam Blootgewoon al voor hun ). Je kunt het column, waar tot nu toe 3 delen van zijn, vinden op https://blootgewoon.jimdo.com/blog-open-bloot/

Antwoord Naar Boven
ibood.nl
Mooi geschreven HarmenSantana.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
(26-06-2017, 02:13 PM)johnnyvang schreef: Mooi geschreven HarmenSantana.

Dank je Johnny. Voel je vrij om het met je omgeving te delen

Antwoord Naar Boven
De stichting Blootgewoon waar ik deze column hield is opgehouden met z'n bestaan. Ik heb in reactie hierop het Nederlandstalige blog in eigen beheer genomen en een 2e wordpress site gemaakt. Mijn Nederlandse blogs zijn vanaf nu te lezen op: openenblootweb.wordpress.com

Antwoord Naar Boven
ibood.nl
Ik had het Nederlandse deel al gelezen ( zie waarbij ik je vroeg over de schelpen Smile ).
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
(10-08-2017, 06:45 PM)HarmenSantana schreef: De stichting Blootgewoon waar ik deze column hield is opgehouden met z'n bestaan. Ik heb in reactie hierop het Nederlandstalige blog in eigen beheer genomen en een 2e wordpress site gemaakt. Mijn Nederlandse blogs zijn vanaf nu te lezen op: openenblootweb.wordpress.com

Leuk! Was ons helemaal ontgaan, wij volgden jullie via de Engelse versie.
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
(11-08-2017, 09:52 AM)DV1962 schreef:
(10-08-2017, 06:45 PM)HarmenSantana schreef: De stichting Blootgewoon waar ik deze column hield is opgehouden met z'n bestaan. Ik heb in reactie hierop het Nederlandstalige blog in eigen beheer genomen en een 2e wordpress site gemaakt. Mijn Nederlandse blogs zijn vanaf nu te lezen op: openenblootweb.wordpress.com

Leuk! Was ons helemaal ontgaan, wij volgden jullie via de Engelse versie.

Leuk dat jullie ons volgen. Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik het Facebook bericht maakte waaruit Bare Thoughts is ontstaan ( How naturism changed my life ). Altijd leuk om lezers te spreken :-)

Antwoord Naar Boven
ibood.nl
Leuke blog.

Deel 3 over 'de vergrijzing in naturisme' triggert een beetje en stemt tot nadenken over hoe mensen te bereiken.
Het geeft een goed gevoel vanuit de jongere generatie.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.