Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Thermen Soesterberg
Binnenkort ga ik voor het eerst naar deze sauna. Heb een gratis entree kaart gehad. Ik vroeg mij af of er leden op dit forum zijn die hier al eens geweest zijn. Ik hoor graag jullie meningen. Ben benieuwd!
Een PB is altijd welkom!
Antwoord Naar Boven
Azalp Whirlpoolvoordeel
Ik ben er al een paar keer geweest in korte tijd, en vindt het een geweldige locatie. Het enige minpuntje is de verbouwing die nog niet helemaal klaar is. Verder wordt er buiten nog een nieuw stuk bijgebouwd, dus als je niet genoeg hebt aan het huidige aanbod, er komt meer. Twee stoombaden en sauna's in diverse soorten, maten en temperaturen. Opgietingen elk uur. Dit gaat je zeker bevallen......
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.