Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
geluidsfragment radio
Iemand die me het interview kan doorsturen in MP3 dat ze deze middag rond 12u10 of 12u15 op Joe FM gaan uitzenden. Uiteraard over naturisme. 
Dank alvast.
Alles wat ik zeg is in eigennaam, eigen visie en kan geenszins gekoppeld worden aan de visie van een groep.
Bepaalde zaken zijn dus misschien niet juist, maar dat is mijn visie.

Met vriendelijke groeten,

Koen Meulemans

Antwoord Naar Boven
Het is weer sale bij Trendhopper!
Je kunt niet terug luisteren Koen, anders had ik je zeker weer kunnen helpen.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
Ben er toch aangeraakt !!!
Veel eeuuuhhh en haperingen, maar ik deed m'n best !

http://blootgewoon.info/170615_joe_FM.wav
Alles wat ik zeg is in eigennaam, eigen visie en kan geenszins gekoppeld worden aan de visie van een groep.

Koen Meulemans

Antwoord Naar Boven
(15-06-2017, 04:31 PM)Koen Meulemans schreef: Ben er toch aangeraakt !!!
Veel eeuuuhhh en haperingen, maar ik deed m'n best !

http://blootgewoon.info/170615_joe_FM.wav

Ze weten je steeds meer te vinden, de Vlaamse media, Koen. En da's op zich al een enorm winstpunt!
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
Goed artikkel.
Het maakt naturisme normaler voor de meeste mensen
Antwoord Naar Boven
Goed interview Koen! Daar kunnen ze bij de NFN nog iets van leren! Geweldig dat je het presenteert als de normaalste zaak van de wereld (wat het ook is...).
Antwoord Naar Boven
Goed gesprek Koen alleen voor het spelletje "geen ja, geen nee, geen ehh" ben je gezakt. Tongue
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
(17-06-2017, 12:19 AM)Frivooltje schreef: Goed gesprek Koen alleen voor het spelletje "geen ja, geen nee, geen ehh" ben je gezakt. Tongue

ja, das waar, hahahahaha, das een zwaar punt waar ik aan moet werken, maar is niet gemakkelijk, hahahaha

Koen Meulemans

Antwoord Naar Boven
Weet zo net niet of ik het beter had gedaan hoor.
Misschien de volgende keer vragen of jij van te voren de vragen mag inzien?
Dan ben je beter voorbereid.
Antwoord Naar Boven
(17-06-2017, 11:53 PM)Frivooltje schreef: Weet zo net niet of ik het beter had gedaan hoor.
Misschien de volgende keer vragen of jij van te voren de vragen mag inzien?
Dan ben je beter voorbereid.

Dat is helaas quasi nooit het geval, omdat ze het spontaan willen en dat begrijp ik wel.

Koen Meulemans

Antwoord Naar Boven
Ach zoiets toont alleen maar aan dat naturisten ook maar gewoon mensen zijn. Goed bezig Koen

Antwoord Naar Boven
(09-07-2017, 05:40 AM)HarmenSantana schreef: Ach zoiets toont alleen maar aan dat naturisten ook maar gewoon mensen zijn. Goed bezig Koen

thanks !

Koen Meulemans

Antwoord Naar Boven
(09-07-2017, 05:40 AM)HarmenSantana schreef: Ach zoiets toont alleen maar aan dat naturisten ook maar gewoon mensen zijn. Goed bezig Koen
Haha, ik zeg weleens, naturisten, het zijn net mensen. Tongue
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.