Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naaktstrand.
Leden.

A.s vrijdag,zaterdag en zondag subtropisch in Nederland.
Zijn er nog leden die naar het naaktstrand gaan.
Wij zijn het wel van plan.

Ruud.
.
Antwoord Naar Boven
Met 30ºC? Nee dank je.

Veel plezier. Smile
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
Ben niet zo`n strandganger...
Ik hou meer van gras tussen m`n tenen.
Ga regelmatig naar de naaktrecreatie in Geestmerambacht.
Mooi plekkie, goed zwemwater, gezellige mensen!
Veel plezier, Ruud!
gr.
Antwoord Naar Boven
(24-05-2017, 11:21 AM)ruud schreef: Leden.

A.s vrijdag,zaterdag en zondag subtropisch in Nederland.
Zijn er nog leden die naar het naaktstrand gaan.
Wij zijn het wel van plan.

Ruud.

Ja, ik ben van plan morgen te gaan: wellicht naar Zandvoort. Misschien is het mogelijk andere forumbezoekers te ontmoeten. Ik was verleden week ook even aan het strand van Zandvoort. Het valt me op dat er elk jaar nog steeds zoveel eenlingen te ontwaren zijn. Zandvoort biedt juist door de uitgestrektheid van het naaktstrand vele mogelijkheden tot bv een lange wandeling of een aangenaam samenzijn zonder anderen te storen.
Misschien dat vaker mensen aan kunnen geven waar men is en of dat anderen kunnen/mogen aansluiten.
Antwoord Naar Boven
Hallo,

Ik heb hiervoor de topic carpool naar evenementen gemaakt
http://naturisme-nudisme.info/showthread.php?tid=1535
Antwoord Naar Boven
Maandag ben ik ook in Zandvoort geweest, en een beetje rood geworden. Was er vrij stil. Morgenmiddag ga ik er misschien ook weer heen, moet eerst kijken of mijn afspraak in de ochtend doorgaat. Alternatief voor Zandvoort is natuurlijk ook prima, iets waar meer beschutting is. Waar gaan jullie meestal liggen?
Antwoord Naar Boven
Vandaag.

Lekker naar Callantsoog geweest.
Het was zeer druk en gelukkig stond er wel een beetje oosten wind.
Wat mij op viel dat er veel mensen lagen met badkleding nieuwe rage op het naaktstrand?
Lag lekker voorbij de 2e strandtent.
Zijn er nog meer leden die op dit stuk strand komen.
Misschien als het morgen nog mooi is gaan we weer even bij bruinen.

Ruud.
.
Antwoord Naar Boven
Als we naar het Noordzeestrand gaan, dan is dat voor ons meestal bij Groote Keeten, een stukje hoger als Callantsoog dus of naar Zandvoort bij Adam en Eva af en toe. De kinderen willen niet meer mee en op dit moment blijven we dan wat meer 'om de hoek' bij het Ellerstrand. Ook vandaag was het weer gezellig druk en morgen gaan we weer met zijn tweeën, dit jaar krijgen we de parkeersticker er vast wel uit (€40,- anders €5,- losse parkeerkaart).
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.