Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Paris Jackson: ‘Naaktheid moet niet seksueel zijn’
Paris Jackson, dochter van de overleden popzanger Michael Jackson, heeft een bericht voor haar 1,4 miljoen volgers op Instagram: naaktheid is natuurlijk en maakt ons menselijk.

Het model en de enige dochter van Michael Jackson kreeg kritiek omdat ze een foto van zichzelf had gepost waarop ze topless aan het zonnen was naast haar hond. Die post werd later verwijderd, maar werd gevolgd met een nieuwe topless foto. Dit keer met een lang bericht waarin ze uithaalt naar mensen die kritiek hebben.

‘Naakt zijn is wat ons tot mens maakt, het helpt me om beter met Moeder Aarde verbonden te zijn’, schrijft ze. ‘Het is eigenlijk iets heel mooi en je hoeft er niets seksueels van te maken zoals veel Hollywoodsterren doen. Je lichaam is niet enkel een tempel die ook zo aanbeden moet worden. Het is ook een onderdeel van het feminisme dat je jezelf moet kunnen uitdrukken zoals je dat zelf wilt, of dat nu gaat om conservatief zijn en veel kleren dragen of jezelf tonen zoals je bent. Het lichaam is een mooi ding en welke “gebreken” je ook hebt - zoals littekens, extra gewicht, striemen, sproeten of wat dan ook - ze zijn prachtig en je zou jezelf moeten kunnen uitdrukken op de manier die je zelf comfortabel vindt.’

Het 19-jarige model wil zich dan ook niet excuseren. ‘Dit is wie ik ben en ik weiger me te verstoppen en mijn eigen overtuigingen voor mezelf te houden. Iedereen heeft zijn eigen meningen en we zijn het niet altijd met elkaar eens en dat is ook oké. We zijn allemaal mensen en de dingen leren appreciëren die anderen doen, maakt net dat we ons meer verbonden voelen. Dat kan toch niets slecht zijn?’

>>  http://www.standaard.be/cnt/dmf20170514_02880879
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.