Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TV ophang systeem met laderails
Het railsysteem is gemaakt van 2 laderails van de IKEA die ik nog had liggen. Voor het begrip: we hebben een L- vormige (spiegelbeeld) woonkamer, waarbij de TV aan de kortste wand zit. Onze eethoek zit aan de bovenkant van de L en af en toe wil je ook daar graag de TV naar toe draaien. Door de laderails kan ik hem nu voorbij de hoek trekken en omdraaien. Het systeem is stevig gemaakt door de plank die ik in de basis gemonteerd heb. Aan de achterkant heb ik een bakje gemaakt welke in de kleur van de muur geverfd is (door mijn vrouw, want, opgegroeid in een schildersbedrijf, heb ik daardooe een hekel aan schilderen), om de rails te verbergen als de TV in de 'rust'-stand staat. Ik heb het ophangdeel nog geschikt gemaakt voor onze TV en daar gaten in geboord en draad getapt om het 'originele' bracket er weer op te kunnen plaatsen voor onze 32" televisie.
[Afbeelding: b7b41b24a0d539af9987349e5bd50149.jpg][Afbeelding: b158890411b3bd9dc1e36913f64d971b.jpg][Afbeelding: f051debc058342ad8df4634d69886d67.jpg][Afbeelding: 2aef5ab841b9d22576296594299ffc31.jpg][Afbeelding: bfe1aba5b7e19c98d970a6ef82d357bd.jpg]
Antwoord Naar Boven
Het is weer sale bij Trendhopper!
Hangt er mooi bij zo leo.
Maar je had ook hulp van de dame op tv Wink Tongue
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
Thanks! Tja, iemand moest 'm toch omhoog houden hè... Big Grin
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.