Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Open brief naar alle aangesloten naturistenverenigingen en geinteresseerden.
Waar een wil is, is een weg....en waar een doel is, wordt een manier gevonden er te geraken.
Antwoord Naar Boven
Gefeliciteerd Koen. Hoop dat je niet teveel hooi op de vork neemt. Smile
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
(25-04-2017, 07:41 PM)LeonhardR schreef: Waar een wil is, is een weg....en waar een doel is, wordt een manier gevonden er te geraken.

zolang het realistisch is. Ik droom ook, maar enkel van dingen die haalbaar zijn ;-)
Alles wat ik zeg is in eigennaam, eigen visie en kan geenszins gekoppeld worden aan de visie van een groep.
Bepaalde zaken zijn dus misschien niet juist, maar dat is mijn visie.

Met vriendelijke groeten,

Koen Meulemans

Antwoord Naar Boven
(25-04-2017, 10:51 PM)Frivooltje schreef: Gefeliciteerd Koen. Hoop dat je niet teveel hooi op de vork neemt. Smile

Thanks !! Voorlopig is het wat veel ja, maar da's normaal. Er moeten wel mensen bijkomen om de taken wat meer te verdelen, dan zal het wat eenvoudiger worden. Zijn we al mee bezig trouwens.
Alles wat ik zeg is in eigennaam, eigen visie en kan geenszins gekoppeld worden aan de visie van een groep.
Bepaalde zaken zijn dus misschien niet juist, maar dat is mijn visie.

Met vriendelijke groeten,

Koen Meulemans

Antwoord Naar Boven
(25-04-2017, 10:57 PM)Koen Meulemans schreef:
(25-04-2017, 07:41 PM)LeonhardR schreef: Waar een wil is, is een weg....en waar een doel is, wordt een manier gevonden er te geraken.

zolang het realistisch is. Ik droom ook, maar enkel van dingen die haalbaar zijn ;-)

Het mooie van dromen is dat je je niet laat beperken door grenzen. Dromen van dingen die haalbaar zijn is niet echt dromen in mijn optiek en wanneer je de geschiedenis er op na slaat zie je dat grote dromers zich niet laten beperken tot wat de gevestigde orde oplegt of wat ze zichzelf opleggen. Bijvoorbeeld de gebroeders Wright vlogen al 2 jaar met hun eerste vliegtuigen, voordat het geaccepteerd werd dat de mens kon vliegen!
Antwoord Naar Boven
[quote pid='9202' dateline='1493132007']
Met m'n open brief wil ik aantonen dat ik van een open structuur en duidelijk beleid hou. De vaste waarden mogen we zeker niet uit het oog verliezen, maar ruimte voor verbetering is er altijd.

[/quote]

Je praat in elk geval al als een echte voorzitter, en dat is niet cynisch bedoeld. De deur (wat) meer openzetten betekent inderdaad en uiteraard niet dat de aloude bewoners verwaarloosd mogen worden.
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
(25-04-2017, 06:57 PM)johnnyvang schreef: De FBN kan ook werken zoals de NFN als ze willen ( en kunnen ).
Laat het opdelen zoals hier in een vak verenigingen, een vak leden en een vak indirecte leden.
Iedereen evenveel recht op het zich uitspreken, maar de FBN blijft verantwoordelijke voor het uit eindelijke resultaat.
Samen houden ze dan net als hier de NFN de FBN wel bezig ( ook al zijn het vrijwilligers die daar werken ).
Antwoord Naar Boven
(26-04-2017, 09:09 AM)LeonhardR schreef:
(25-04-2017, 10:57 PM)Koen Meulemans schreef:

Het mooie van dromen is dat je je niet laat beperken door grenzen. Dromen van dingen die haalbaar zijn is niet echt dromen in mijn optiek en wanneer je de geschiedenis er op na slaat zie je dat grote dromers zich niet laten beperken tot wat de gevestigde orde oplegt of wat ze zichzelf opleggen. Bijvoorbeeld de gebroeders Wright vlogen al 2 jaar met hun eerste vliegtuigen, voordat het geaccepteerd werd dat de mens kon vliegen!
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.