Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naakt met je collega's op vakantie? Charlie deed de test
Op jonge leeftijd is de kans misschien juist kleiner. Mijn oudste dochter zegt dat als zij aan vriendinnen zou voorstellen om naar de sauna te gaan dan krijgt ze heeeeeeel veel lachende reacties maar niemand zal mee gaan.
Antwoord Naar Boven
Het is weer sale bij Trendhopper!
(24-04-2017, 10:32 AM)ikbendanielle schreef: Op jonge leeftijd is de kans misschien juist kleiner. Mijn oudste dochter zegt dat als zij aan vriendinnen zou voorstellen om naar de sauna te gaan dan krijgt ze heeeeeeel veel lachende reacties maar niemand zal mee gaan.
Ja hoor, same here. Wij hebben onze oudste voorgesteld om met de NFN jeugd op vakantie te gaan.....resultaat: schamel gelach en verbaal op onze falie gekregen. Tja, je wilt als ouder toch het beste voor je kind?
Een coffee doen kan altijd... (ook pb's zijn welkom)
Antwoord Naar Boven
(24-04-2017, 10:49 AM)LeonhardR schreef:
(24-04-2017, 10:32 AM)ikbendanielle schreef: Op jonge leeftijd is de kans misschien juist kleiner. Mijn oudste dochter zegt dat als zij aan vriendinnen zou voorstellen om naar de sauna te gaan dan krijgt ze heeeeeeel veel lachende reacties maar niemand zal mee gaan.
Ja hoor, same here. Wij hebben onze oudste voorgesteld om met de NFN jeugd op vakantie te gaan.....resultaat: schamel gelach en verbaal op onze falie gekregen. Tja, je wilt als ouder toch het beste voor je kind?
Vanuit die input bekeken: inderdaad, onze kids zouden er ook niet aan beginnen.
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
Mijn dochters willen juist graag met hun vriendinnen een dagje sauna. Maar de vriendinnen willen absoluut niet.
Antwoord Naar Boven
(24-04-2017, 11:37 AM)ikbendanielle schreef: Mijn dochters willen juist graag met hun vriendinnen een dagje sauna. Maar de vriendinnen willen absoluut niet.
Dat is het ook, niemand wil mee, want alleen gaan is nu nog eng, begrijpelijk.
Antwoord Naar Boven
(24-04-2017, 11:42 AM)LeonhardR schreef:
(24-04-2017, 11:37 AM)ikbendanielle schreef: Mijn dochters willen juist graag met hun vriendinnen een dagje sauna. Maar de vriendinnen willen absoluut niet.

Het is vooral eng omdat er vreemde bij zijn want de meiden staan wel met elkaar in de douche na het sporten. Ach, naarmate mensen ouder worden zijn ze misschien meer bereid om dit soort dingen te doen.
Antwoord Naar Boven

Had ik hier dus ook met mijn dochter.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
(24-04-2017, 11:47 AM)ikbendanielle schreef:
(24-04-2017, 11:42 AM)LeonhardR schreef:

Het is vooral eng omdat er vreemde bij zijn want de meiden staan wel met elkaar in de douche na het sporten. Ach, naarmate mensen ouder worden zijn ze misschien meer bereid om dit soort dingen te doen.
Dat klopt, hoe ouder je wordt, des te meer je er schijt aan krijgt, wat anderen 'vinden'. Ik zeg altijd dat je het probleem daar moet laten waar het vandaan komt: bij degene die hem uit.
Antwoord Naar Boven
(24-04-2017, 11:52 AM)LeonhardR schreef:
(24-04-2017, 11:47 AM)ikbendanielle schreef:
(24-04-2017, 11:42 AM)LeonhardR schreef: Dat is het ook, niemand wil mee, want alleen gaan is nu nog eng, begrijpelijk.

Dat klopt, hoe ouder je wordt, des te meer je er schijt aan krijgt, wat anderen 'vinden'. Ik zeg altijd dat je het probleem daar moet laten waar het vandaan komt: bij degene die hem uit.

hoe ouder je wordt, des te meer je er schijt aan krijgt? Precies ons verhaal!
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven

Mijn oudste dochter van 19 gaat inmiddels wel naar de sauna,je merkt dat na een periode van ff niks met bloot te willen maken hebben ( bij de meeste pubers althans ) komt het weer terug en word er niet meer zo moeilijk over gedaan.
Wat is nu lekkerder dan bloot genieten !!
Antwoord Naar Boven
(22-04-2017, 11:17 AM)ikbendanielle schreef: Ik ben weleens met een collega naar de sauna geweest. Dat was no big deal. Ik vind het filmpje wel leuk. Ook over het "stiekeme exhibitionist" en "stiekeme voyuerist" .

Ik was ook eens in de sauna ( en was aan het afkoelen op de ligweide).  Plots riep er iemand heel luid mijn naam.  Ik keek op en zag mijn collega van het werk. 
Ik had hem hier niet verwacht , maar enfin, dan samen in het bubbelbad gezeten en wat bijgepraat.
Vaststelling:  We zijn beiden naturisten maar wisten het niet van elkaar.

Een volgende keer nog een andere collega van het werk gezien, en ook nog familie. ( das pas een vreemde situatie  hihi )
Antwoord Naar Boven
tja, maar het komt altijd op hetzelfde neer.
We zijn beiden naturist en zijn daar voor hetzelfde, weliswaar in onze uppie.
Dus, so what...
Antwoord Naar Boven
(25-04-2017, 06:01 PM)bartel schreef: tja, maar het komt altijd op hetzelfde neer.
We zijn beiden naturist en zijn daar voor hetzelfde, weliswaar in onze uppie.
Dus, so what...

Zo is dat, Bartel. Het enige gênante - en dan echt niet voor de buitenbloters zelf - lijkt ons wanneer je op een geklede bekende stuit op die op zijn minst de schijn van gluurderij tegen heeft. Ook al zou het ten onrechte zijn. Kan ons het schelen als iemand gaat kletsen dat hij ons naakt heeft gezien, want wat deed hij daar dan?  Tongue
Antwoord Naar Boven
(21-04-2017, 09:22 AM)johnnyvang schreef: Naakt met je collega's op vakantie? Charlie deed de test

Kijk eens even rond naar de collega's die naast je zitten of staan.
Zou jij het aandurven om met hen op vakantie te gaan, als je de hele tijd naakt moest rondlopen?
Vijf vrouwen en twee mannen van het Vlaamse online magazine Charlie gingen de uitdaging aan en trokken met de billen bloot samen op vakantie: "Eén voordeel: je hebt geen vuile was achteraf."

Bron: topics.nl

Op http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videoz...en/2.49484 vanaf 33.10 kan je meer zien/horen over het hoe en wat.

Meer duiding op de online-pagina van het magazine: https://www.charliemag.be/zin-in/billen-bloot/
Voor reacties doorscrollen.
Antwoord Naar Boven
(29-04-2017, 01:18 PM)Peter Selie schreef:
(21-04-2017, 09:22 AM)johnnyvang schreef: Naakt met je collega's op vakantie? Charlie deed de test

Kijk eens even rond naar de collega's die naast je zitten of staan.
Zou jij het aandurven om met hen op vakantie te gaan, als je de hele tijd naakt moest rondlopen?
Vijf vrouwen en twee mannen van het Vlaamse online magazine Charlie gingen de uitdaging aan en trokken met de billen bloot samen op vakantie: "Eén voordeel: je hebt geen vuile was achteraf."

Bron: topics.nl

Op http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videoz...en/2.49484 vanaf 33.10 kan je meer zien/horen over het hoe en wat.

Meer duiding op de online-pagina van het magazine: https://www.charliemag.be/zin-in/billen-bloot/
Voor reacties doorscrollen.
En daar zie je dan toch ook weer die thema's opduiken waar ervaren naturisten soms wel eens geïrriteerd over geraken, maar waar beginners of twijfelaars nu eenmaal mee zitten...  Wink
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.