Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Zonnepanelencompany.nl
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
de eerste keer
Een paar jaar geleden ging ik in verband met mijn gezondheid alle dagen een uurtje wandelen. Ik ontwikkelde verschillende routes zodat ik niet alle dagen hetzelfde hoefde te lopen. Een van die routes was naar het engelermeer. Een stukje strand, met een naaktstrand erbij. Ik moet zeggen dat ik die route bv. ook loop in de winter of zo als het weer maar redelijk is. En op deze prachtige voorjaarsdag was het op het strand eigenlijk best rustig vond ik. Ook op het nudiste strandje was het niet echt druk. Ik was op een bankje gaan zitten vlak bij het bord naaktstrand toen ik ineens bedacht: dat wil lk ook. Dus de volgende dag ging ik terug, ditmaal had ik een handdoek ed. meegenomen . Ik ging op het zelfde bankje zitten als de dag ervoor en het viel me nu pas op dat het veel drukker was dan een dag eerder. Hoe langer ik keek en hoe langer ik dus wachtte hoe minder moed ik kreeg. Ik besloot om weer naar huis te gaan terwijl ik het steeds meer een laffe daad van mezelf begon te vinden. Een dag later ging ik weer en nu zou ik het anders aanpakken. Ik liep meteen het naaktstrand op zocht een plekje uit waar ik rustig kon zitten en kleedde me snel uit. Nu pas gaf ik me de tijd om even rustig rond te kijken en bemerkte dat iedereen gewoon zijn eigen ding aan het doen was. Ik was niet eens opgevallen. Wat ik meteen al vond was dat ik het" bloot zijn " een erg rustgevende bezigheid vind. Ik zou nog steeds niks weten wat me meer ontspant dan een paar uurtjes lekker die kleren uit en doen wat je wilt.
Antwoord Naar Boven
Runnerz.nl - Wedden op paarden!
Mooi verhaal en je hebt ook meteen de essentie van het gewone bloot zijn ervaren: weg met de ketens van de maatschappij en andere zaken in je leven en tot jezelf komen in de natuur.
Een coffee doen kan altijd... (ook pb's zijn welkom)
Antwoord Naar Boven
(10-04-2017, 03:03 PM)LeonhardR schreef: Mooi verhaal en je hebt ook meteen de essentie van het gewone bloot zijn ervaren: weg met de ketens van de maatschappij en andere zaken in je leven en tot jezelf komen in de natuur.

Helemaal mee eens! Mooie getuigenis, Francis57. Moge ze veel mensen inspireren, ook aarzelende forumlezers.
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
Je valt pas op als je raar gaat doen. Tongue
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
Runnerz.nl - Wedden op paarden!

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.