Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uit de oude doos :)
Vond nog een mooi kranten artikel uit 1994.
Meer te lezen via de link onder de foto.
[Afbeelding: 1491827146.jpg]

https://krantenbankzeeland.nl/issue/pzc/...ll/page/43
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
2 miljoen. Hoeveel zijn het er tegenwoordig? Ik denk dat door sauna bezoek het wel aardig aantelt. Maar vriendinnen van mij die mee gaan naar de sauna voelen zich absoluut geen nudist. Zij vinden nudisme meer iets voor "naaktstrand bezoekers".
Antwoord Naar Boven
Die 2 miljoen zegt ook de NFN nog steeds.
Ook naar zoveel jaar ( 1994 deze krant 2017 nu ).
Volgens mij tellen ze daar ook de sauna bezoekers bij, maar dan zou net wat je aangeeft het totaal toch echt hoger moeten liggen.
Mijn oudste zus gaat wel naar de sauna, maar komt echt niet op een naaktstrand.
Mijn jongste zus komt niet in de sauna, maar gaat wel net zoals ik naar een naaktstrand ( of als het niet anders kan naakt camping of terrein ).
Antwoord Naar Boven
En een kranten artikel uit 1990

[Afbeelding: 1491828312.jpg]
Antwoord Naar Boven
Ik denk dat deze cijfers (helaas) achterhaald zijn. De naaktstranden zijn de laatste 15 jaar steeds rustiger geworden, alleen de sauna's kennen een groei in het aantal unieke gasten. Maar zoals overal en altijd kent elke 'trend' zijn golfbewegingen. Dus over een jaar of 15 moet je weer over de blote konten heen stappen om een plekje te vinden Big Grin
Een coffee doen kan altijd... (ook pb's zijn welkom)
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.