Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naaktstrand en (slaap)strandhuisjes
In Hoek van Holland, de badplaats van Rotterdam, zijn er 6 unieke (slaap)strandhuisjes aan het naaktstrand naast de strandopgang 'Stuifkenszand'.

Eén van de huisjes is te koop. 

Voor naturisten gebiologeerd door strand en zee. De ruizende avondzon. 's Morgens vroeg op en zeehonden spotten.

>>  http://www.strandhuisjes.info/strandhuis...trand.html
Antwoord Naar Boven
Azalp Whirlpoolvoordeel
Wauw zeg!! Niet helemaal haalbaar met mijn salaris hahaha maar wel te gek!
Antwoord Naar Boven
Best wel prijzig inderdaad. Alleen al de kosten per jaar. Sad
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
Niet de juiste plek, Hoek van Holland is ook zo'n windgat, maar niet gek....
Een coffee doen kan altijd... (ook pb's zijn welkom)
Antwoord Naar Boven
Azalp Whirlpoolvoordeel
(02-04-2017, 11:00 PM)Frivooltje schreef: Best wel prijzig inderdaad. Alleen al de kosten per jaar. Sad

Die jaarlijkse kosten vind ik wel normaal.
Als je ziet wat daar in zit, en ook rekent wat voor werk het op en afbouwen steeds geeft.
Aan de andere kant, zit je wel lekker lang aan de kust je vakantie te vieren op momenten dat het jou uitkomt.
Dan is 4500 p/j niet echt veel ( zeker niet als je kijkt wat een 3 weken vakantie kan kosten ).
Alleen de aanschafprijs voor zo'n hutje valt wat over te zeggen.
Voor dat bedrag heb je al een leuke stacaravan/chalet met veel meer voorzieningen.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
In een stacaravan heb je ook veel meer ruimte.
De slaapkamer in dit huisje is al te klein voor mij, daar past mijn bed niet eens in.
Antwoord Naar Boven
(03-04-2017, 11:09 PM)Frivooltje schreef: In een stacaravan heb je ook veel meer ruimte.
De slaapkamer in dit huisje is al te klein voor mij, daar past mijn bed niet eens in.

Maak je van de huidige slaapkamer een voorraadkast, en zet je een slaapbank in het leefgedeelte.
Als je wil is er altijd wel iets op te vinden.
Maar die aanschafprijs pfff daar heb je een nieuwe auto voor
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
Azalp Whirlpoolvoordeel
Elke keer 141km. rijden? (enkele reis)

Ehh nee, ik wil niet. Sad
Antwoord Naar Boven
Ik heb nog even mijn spaargeld geteld. Ik kom precies een 0 tekort achter mijn spaargeld om het te kunnen betalen. Maar als iemand van het forum het huisje koopt.... kom ik wel op de housewarming.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.