Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gezocht: clothing optional vakantie plek
Ik ben op zoek naar een vakantie locatie waar bloot mag, maar niet verplicht is.
Ik wil nameijk naturistisch, maar mijn vrouw wil dat niet. Bestaan er terreinen waar dit kan?
Een andere mogelijkheid is een vakantiehuisje met veel privacy, zodat je je eigen gang kunt gaan. We willen echter niet iets dat erg afgelegen is. We hebben twee jonge kinderen (ongeveer 3.5 en een half jaar oud). Bijv. een speeltuin op loopafstand zou wel erg fijn zijn. Verder zoeken we iets in Nederland of op niet al te grote reisafstand (per auto).
Ik heb hier op het forum al drie van zulke vakantiehuizen zien staan. Één daarvan is echter niet meer in de verhuur en één valt af omdat het een zwembad zonder afsluitbaar hek heeft (niet zo prettig met jonge kinderen). Er zijn vast nog wel meer mogelijkheden. Tips zijn welkom.
Antwoord Naar Boven
Runnerz.nl - Wedden op paarden!
Zoals ik al eerder gereageerd had in het topic waarin je je voorstelde: kijk es naar Denemarken, veel huisjes met veel ruimte en privacy en vrijwel elk strand is clothing optional. Ik geloof dat er maar 2 uitzonderingen zijn. Wij zijn een aantal keren naar Denemarken geweest en vonden het schiereiland Åls aan de Oostzeekant op maar 5 uurtjes rijden in dat opzicht geweldig. Maar ook Blåvand aan de Noordzeekust was echt super.
Een coffee doen kan altijd... (ook pb's zijn welkom)
Antwoord Naar Boven
Huisjes vind je mogelijks op :

>> https://www.natuurhuisje.be/

>> https://www.micazu.nl/vakantiehuis/thema/naturisme/
Antwoord Naar Boven
Bedankt voor de suggesties.
Denemarken vinden we nu wat ver weg (is vanuit het westen ook meer reistijd), maar wellicht over een paar jaar, dus die ga ik onthouden.
De naturistische huisjes op Micazu ben ik aan het bekijken. Ik merk wel dat ze het label naturisme slordig toepassen, er zitten ook huisjes tussen die er qua ligging echt niet geschikt voor zijn. Maar die slaan we dan maar over.

Als nog iemand anders dit topic leest en een suggestie heeft hoor ik het graag.
Antwoord Naar Boven
Runnerz.nl - Wedden op paarden!

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.