Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zijn er ook andere?
Mijn dochters vragen zich af of er ook andere tieners op het forum zijn? Dan kunnen ze ook een account aanmaken en met elkaar kletsen want ze lezen alles en vinden het een leuk forum.
Antwoord Naar Boven
Het is weer sale bij Trendhopper!
Ja die zijn er ook.
Denvee en Danny weet ik zo uit mijn hoofd, maar er zullen er best wel meer zijn.
Misschien zie je andere namen te staan in het voorstel topic.
Behalve een korte omschrijven wie ze zijn, word er ook vaak een leeftijd bij vermeld.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
Ik ben geen tiener meer, maar 23 jaar. Voor de rest heb ik hier nog bijna geen jongere gezien. Danny wel, is volgens mij 27??
Zou wel leuk zijn, al hier meer jongeren zouden zijn.
Antwoord Naar Boven
Millennials ofte de Generation Y.

De toekomst begint ongetwijfeld hier bij jullie. banana banana banana

Maar wat vinden jullie eigenlijk van de naturistische jongerenorganisaties? Kunnen ze jullie interesse wekken en boeien?
Antwoord Naar Boven
Geen idee eigenlijk. Nog geen ervaring mee gehad.
Voorlopig ben ik nu een paar keer naar naaktstrand geweest en heb ik twee vrienden met wie ik soms of regelmatig bloot ga. We hebben veel lol. Smile
Mss deze zomer vaker naar naaktstrand en dan verder wel zien.
Wel eens aan ut neuzen geweest op ikbenjan, maar volgens mij is daar niet veel activiteit.
Antwoord Naar Boven
En bij 'Jong Zon en Leven'?

Zij organiseren toch regelmatig activiteiten.
Antwoord Naar Boven
Hoi ik ben 21 jaar en ben ook een nudist Smile
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.