Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe UIT
(28-03-2017, 02:21 PM)ikbendanielle schreef:
(28-03-2017, 02:08 PM)LeonhardR schreef: UIT 1 is voor mensen die bijvoorbeeld wel naar een sauna gaan, maar nog nooit aan naaktrecreatie gedacht. Hierin kunnen blootfoto's voorkomen, maar Facebookproof. Ze maken hierin kennis met meer mogelijkheden tot naaktrecreatie.
UIT 2 is voor de naaktrecreant die wel es naar het strand gaat en bijvoorbeeld ook wel sauna doet, maar nog nooit aan een camping gedacht heeft.
UIT 3 is voor de mensen die al het voorgenoemde al doen en meer. Dat zijn ws veruit de meeste. Blad 1 en 2 kunnen nog in de winkel komen, maar blad 3 niet.

Het is dus in een heel andere context en andere gedachte als jullie denken, het is een stuk gereedschap om meer leden te krijgen, waardoor je meer geld binnenhaald, waarmee je meer mogelijkheden voor naaktbeleving kunt creëren. Met als uiteindelijk doel, de opmerking van Danielle's dochter.

We leven in een multiculturele samenleving en recht voor z'n raap piemels en tieten zal minder begrip opleveren dan de fluwelen handschoen aanpak, waarbij sprake is van geleidelijke opbouw. Het is dus én een commercieel verhaal én een maatschappelijk, maar wel met het juiste doel voor ogen.

Verstuurd vanaf mijn SM-T320 met Tapatalk

Hoi Leonhard,

Duidelijk verhaal. Je noemt ook de multiculturele samenleving. Nou kom ik eigenlijk niet op naaktcampings. Komen daar ook mensen uit andere culturen? Ik ben daar wel nieuwsgierig naar.

Groetjes,
Danielle
Nope... Tenminste nog nooit opgevallen en in ben op een flinke grote resorts geweest. Wel heb ik op het naaktstrand dames en heren met een Arabische achtergrond gezien.
Antwoord Naar Boven
1 en 2 kunnen ze gewoon samenvoegen.
Er hoeven niet persee 3 bladen te zijn als 2 volstaan.
Die drukkosten komen ook van onze jaarlijkse bijdragen af, dus eigenlijk betalen we mee voor iets wat niet nodig is.
Maar denken ze nu echt dat die saunabezoeker door een blaadje uit de kleren gaat op een naaktstrand of camping.
Lijkt me niet, maar als het wel zo is dan neem ik deze woorden terug.
Als ze mensen willen trekken naar een terrein of camping, dan zouden ze kunnen beginnen met daar de regels aan te passen.
Sommige hanteren TE strakke regels, en hiermee jagen ze de jeugd weg, en zien ze de vergrijzing toenemen.
En zelfs met die ene open dag per jaar, zullen deze terreinen en campings niet veel nieuwe leden trekken.
Als ze al leden trekken, dan zijn hiervan de meeste ook al lid van de NFN ( of in sommige gevallen de FBN ).

ipv dat ze komen met 2 of 3 tijdschriften, zouden ze beter eerst zelf naar buiten kunnen komen.
1x per jaar naar de vakantiebeurs is echt niet voldoende.
Vraag aan een willekeurig persoon of ze de NFN kennen, en 8 van de 10 keer hoor je nee.
Neem dan een voorbeeld aan de FBN.
Die deden in korte tijd veel om bekend te worden, maar ook om het naaktrecreeren te promoten ( o.a. met de reportage van catherine ).
Lauren vester ging voor haar naaktreportage naar engeland toe ( spielplatz ).
Waarom?
Kenden ze b.v. flevonatuur of hertogenstad of athena in ossendrecht niet??
Koertjan de bruijn deed een 4 minuten item, aukje van ginneken een item van ongeveer 7 minuten ( nog met henk jan kamerbeek ).
Maaike brugman ongeveer een item van 10 minuten op de radio.

Blijf je zo verstopt als de NFN dan helpen 100 magazines nog niet om meer mensen bekend te maken met zowel de NFN als met naaktrecreatie.
En belangrijker nog, met de regels omtrent naaktrecreatie uit en thuis.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
(28-03-2017, 02:45 PM)johnnyvang schreef: 1 en 2 kunnen ze gewoon samenvoegen.
Er hoeven niet persee 3 bladen te zijn als 2 volstaan.
Die drukkosten komen ook van onze jaarlijkse bijdragen af, dus eigenlijk betalen we mee voor iets wat niet nodig is.
Maar denken ze nu echt dat die saunabezoeker door een blaadje uit de kleren gaat op een naaktstrand of camping.
Lijkt me niet, maar als het wel zo is dan neem ik deze woorden terug.
Als ze mensen willen trekken naar een terrein of camping, dan zouden ze kunnen beginnen met daar de regels aan te passen.
Sommige hanteren TE strakke regels, en hiermee jagen ze de jeugd weg, en zien ze de vergrijzing toenemen.
En zelfs met die ene open dag per jaar, zullen deze terreinen en campings niet veel nieuwe leden trekken.
Als ze al leden trekken, dan zijn hiervan de meeste ook al lid van de NFN ( of in sommige gevallen de FBN ).

ipv dat ze komen met 2 of 3 tijdschriften, zouden ze beter eerst zelf naar buiten kunnen komen.
1x per jaar naar de vakantiebeurs is echt niet voldoende.
Vraag aan een willekeurig persoon of ze de NFN kennen, en 8 van de 10 keer hoor je nee.
Neem dan een voorbeeld aan de FBN.
Die deden in korte tijd veel om bekend te worden, maar ook om het naaktrecreeren te promoten ( o.a. met de reportage van catherine ).
Lauren vester ging voor haar naaktreportage naar engeland toe ( spielplatz ).
Waarom?
Kenden ze b.v. flevonatuur of hertogenstad of athena in ossendrecht niet??
Koertjan de bruijn deed een 4 minuten item, aukje van ginneken een item van ongeveer 7 minuten ( nog met henk jan kamerbeek ).
Maaike brugman ongeveer een item van 10 minuten op de radio.

Blijf je zo verstopt als de NFN dan helpen 100 magazines nog niet om meer mensen bekend te maken met zowel de NFN als met naaktrecreatie.
En belangrijker nog, met de regels omtrent naaktrecreatie uit en thuis.
Alles wat je zegt wordt onderkent, zowel door het bureau als door de Federatieraad. Daarom is NFN ook met het merk blootgewoon begonnen, omdat NFN niets zeggend is voor een naaktrecreant en anders dan bij de FBN moet naturisme er een onderdeel van zijn en al het naakt vertegenwoordigd worden. Een veel bredere doelgroep dus. Dat het niet opschiet heeft met meerdere factoren te maken, bijvoorbeeld zoals de huidige structuur van de NFN in elkaar steekt. Ook vergissen de mensen zich in het aanspreekpunt, de werkelijke 'baas' van de NFN is de voorzitter, niet de directeur, want zij moet verantwoording afleggen aan het bestuur en de FR.
Antwoord Naar Boven
(28-03-2017, 02:06 PM)ikbendanielle schreef:
(28-03-2017, 01:56 PM)DV1962 schreef:
(28-03-2017, 01:19 PM)ikbendanielle schreef: Mijn dochter heeft wel een leuke opmerking: "als je overal gewoon bloot ziet wordt het van zelf normaal, door het te verstoppen geef je eigenlijk aan dat het gek is wat we doen"

De opmerking van een puber, maar klopt wel!

Zo is het helemaal!
En ook nog: denk allemaal eens terug aan jullie eerste keer. Waar hebben jullie vooraf het meest over nagedacht, en wat was evt op het moment zelf het lastigst? Piemels en borsten van anderen zien? Of het idee van jouw eigen piemel en borsten te làten zien aan anderen? Toon gewoon dat dit laatste geen probleem is door er normaal over te doen. Zó help je aarzelende belangstellenden. Toch?

Andere bloot zien was voor mijn dochter totaal geen probleem, de eerste paar keer zelf uit de kleren was wel spannend. Jullie krijgen allemaal zonnige groetjes van haar.

Precies! Wij knepen 'm ook, hoor, en niet omdat we - jeetjejeetjejeetje, ohohoh - anderen naakt zouden zien, LOL.
Integendeel, het enige rare en wat enge moment - zo bleek in de praktijk en dat hebben we al een keertje verteld op het forum - was net toen de uitbaters om volstrekt legitieme redenen - plots hun kleren weer ààn hadden. Met hoe meer mensen hoe bloter hoe beter, daar zijn we echt rotsvast van overtuigd geraakt, die dag. Dus, beste redactie van UIT...
En Leonhard heeft natuurlijk een punt - met zijn recht voor de raap-opmerking. Dat is ook zo. Maar als de piemels en borsten op de foto's nu gewoon eens net zo gewoon en in dezelfde mate (on)opvallend en (niet-)prominent in beeld kwamen als in het echte leven... Het zou heel wat wijfelende beginners geruststellen. Niet?
Ook al eerder aangehaald door ons op het forum: héél vreemd ook dat de voorzitster in het blad staat alsof ze hoofdredactrice van Libelle of zo is. Nee, ze hoeft niet frontaal naakt, maar dit is wel bizar. Alsof de voorzitter van een vereniging van tuinders in maatpak in het clubblad zou staan.
En tot slot: vergissen wij ons als wij denken dat het enige dat wij al over die 3 varianten gehoord hebben van Leonhard kwam op dit eigenste forum?
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
(28-03-2017, 03:30 PM)DV1962 schreef:
(28-03-2017, 01:19 PM)ikbendanielle schreef: Mijn dochter heeft wel een leuke opmerking: "als je overal gewoon bloot ziet wordt het van zelf normaal, door het te verstoppen geef je eigenlijk aan dat het gek is wat we doen"

Zo is het helemaal!
En ook nog: denk allemaal eens terug aan jullie eerste keer. Waar hebben jullie vooraf het meest over nagedacht, en wat was evt op het moment zelf het lastigst? Piemels en borsten van anderen zien? Of het idee van jouw eigen piemel en borsten te làten zien aan anderen? Toon gewoon dat dit laatste geen probleem is door er normaal over te doen. Zó help je aarzelende belangstellenden. Toch?

Andere bloot zien was voor mijn dochter totaal geen probleem, de eerste paar keer zelf uit de kleren was wel spannend. Jullie krijgen allemaal zonnige groetjes van haar.

Precies! Wij knepen 'm ook, hoor, en niet omdat we - jeetjejeetjejeetje, ohohoh - anderen naakt zouden zien, LOL.
Integendeel, het enige rare en wat enge moment - zo bleek in de praktijk en dat hebben we al een keertje verteld op het forum - was net toen de uitbaters om volstrekt legitieme redenen - plots hun kleren weer ààn hadden. Met hoe meer mensen hoe bloter hoe beter, daar zijn we echt rotsvast van overtuigd geraakt, die dag. Dus, beste redactie van UIT...
En Leonhard heeft natuurlijk een punt - met zijn recht voor de raap-opmerking. Dat is ook zo. Maar als de piemels en borsten op de foto's nu gewoon eens net zo gewoon en in dezelfde mate (on)opvallend en (niet-)prominent in beeld kwamen als in het echte leven... Het zou heel wat wijfelende beginners geruststellen. Niet?
Ook al eerder aangehaald door ons op het forum: héél vreemd ook dat de voorzitster in het blad staat alsof ze hoofdredactrice van Libelle of zo is. Nee, ze hoeft niet frontaal naakt, maar dit is wel bizar. Alsof de voorzitter van een vereniging van tuinders in maatpak in het clubblad zou staan.
En tot slot: vergissen wij ons als wij denken dat het enige dat wij al over die 3 varianten gehoord hebben van Leonhard kwam op dit eigenste forum?
Zij is dus de directeur van het bureau Wink De bestuursvoorzitter is Onno van de Weteringh. Het klopt dat ik al vaker al die zaken verteld heb, maar mensen vergeten vaak dingen die ze niet echt belangrijk vinden, maar zich toch graag, wanneer de mogelijkheid zich aandient, over op winden.
Antwoord Naar Boven
(28-03-2017, 03:42 PM)LeonhardR schreef:
(28-03-2017, 03:30 PM)DV1962 schreef:

Zo is het helemaal!

Zij is dus de directeur van het bureau Wink De bestuursvoorzitter is Onno van de Weteringh. Het klopt dat ik al vaker al die zaken verteld heb, maar mensen vergeten vaak dingen die ze niet echt belangrijk vinden, maar zich toch graag, wanneer de mogelijkheid zich aandient, over op winden.
Neenee, we bedoelden: de NFN heeft daar zelf toch nog niets over gecommuniceerd, over die drie mogelijkheden? 
En dat andere: je hebt natuurlijk gelijk, maar als je het blad openslaat zie je hààr, en zij is dus het gezicht van het naturisme. Toch?
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
Dat klopt, ze hebben daar zelf nog niks over gezegd, maar ik heb inside info Smile
Antwoord Naar Boven
(28-03-2017, 04:42 PM)LeonhardR schreef: Dat klopt, ze hebben daar zelf nog niks over gezegd, maar ik heb inside info Smile

Is toch raar? Als ze dat nou maar gewoon hinten dan zou er meer begrip voor zijn?
Antwoord Naar Boven
Dat doe ik nu toch? Wink Smile  Big Grin
Antwoord Naar Boven
En vandaag heb ik de nieuwe UIT ontvangen.

Behoorlijk wat later dan jullie dus.

Zal toch eens met onze facteur moeten gaan praten.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.