Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Zonnepanelencompany.nl
Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe UIT
(24-03-2017, 04:10 PM)johnnyvang schreef:
(24-03-2017, 03:41 PM)DV1962 schreef: Vreemd, maar ons hoor je niet klagen  Big Grin Big Grin

Jullie hebben gewoon een eigen pesterij posterij daar.

Kijk, was er een fusie geweest, B-post met PostNL, dan was er al één doelgroep beter bediend en tevreden geweest.
Toch wel een gemiste kans dat samengaan.   Wink
Bartel.
Naaktrecreatie Vlaanderen.
Antwoord Naar Boven
ibood.nl
Volgens mij was dat laatst wel de bedoeling bartel.
Geen idee of dat plan nog op tafel ligt.
Toch eens bellen met de NFN of ze niet gebruik kunnen maken van jullie postbezorging Big Grin
Misschien hebben we hier morgen wel de UIT.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
(24-03-2017, 09:42 PM)johnnyvang schreef: Volgens mij was dat laatst wel de bedoeling bartel.
Toch eens bellen met de NFN of ze niet gebruik kunnen maken van jullie postbezorging Big Grin
Dat plan gaat niet door, daar heeft de overheid een stokje voor gestoken, evenals dat KPN niet overgenomen mag worden. De reden daarvoor weet ik niet precies meer, maar het had iets met bescherming van de Nederlandse markt te maken.
Een coffee doen kan altijd... (ook pb's zijn welkom)
Antwoord Naar Boven
(24-03-2017, 10:02 PM)LeonhardR schreef:
(24-03-2017, 09:42 PM)johnnyvang schreef: Volgens mij was dat laatst wel de bedoeling bartel.
Dat plan gaat niet door, daar heeft de overheid een stokje voor gestoken, evenals dat KPN niet overgenomen mag worden. De reden daarvoor weet ik niet precies meer, maar het had iets met bescherming van de Nederlandse markt te maken.
In een Europa zonder grenzen?
Daar is toch vrije migratie van mensen en goederen. En een eengemaakte markt.

[Afbeelding: 1e86554661bff06b1b336f2bf26b7a66.png]60 jaar !!! Verdrag van Rome.  cake
Antwoord Naar Boven
ibood.nl
(24-03-2017, 10:53 PM)bartel schreef:
(24-03-2017, 10:02 PM)LeonhardR schreef:
In een Europa zonder grenzen?
Daar is toch vrije migratie van mensen en goederen. En een eengemaakte markt.
Op papier wel...
Antwoord Naar Boven
60 jaar 'geen oorlog'.

1 munt als we op reis gaan.  [Afbeelding: Euroafbeeldingen.JPG] 

Belgische F16's bewaken Nederlands luchtruim. En vice versa....
Antwoord Naar Boven
Tja, ik kan het ook niet helpen en weet het fijne er ook niet van. Toegegeven, het is ook niet iets waar ik me druk over maak, ik maak me het liefst nergens druk over, is niet goed voor de gezondheid. Geen nieuws kijken en geen kranten lezen en vooral niet druk maken over de politiek en dus niet stemmen doet wonderen....echt waar!
Antwoord Naar Boven
ibood.nl
(24-03-2017, 11:06 PM)bartel schreef: 60 jaar 'geen oorlog'.

1 munt als we op reis gaan.  [Afbeelding: Euroafbeeldingen.JPG] 

Belgische F16's bewaken Nederlands luchtruim. En vice versa....

Dat laatste klopt, maar dat kon ook zonder de EU.
Kwestie van verdragen maken onderling.

Die 60 jaar zonder oorlog klopt niet, want ook in europa is er oorlog in bepaalde landen.
Of zeker geweest.

Die munt is het enige voordeel wat we hebben.
Toen europa alleen nog op papier bestond, hadden we ook een munt.
De ECU en die was er en is er nog voor alleen de bedrijven.
Toen ook al was het op papier, werkte het wel.
Maar sinds ze naar buiten kwamen met dit alles, en we opeens EU moesten heten klopt er niks meer van.
De hele EU is een groot financieel gat geworden.
Griekenland, portugal, spanje, italie allemaal moesten ze van een faillissement gered worden, en griekenland nog steeds.
Antwoord Naar Boven
Maar mij redden ze niet van een faillissement. Het is niet eerlijk. Sad

Wink
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
Eindelijk Smile
Ik heb vandaag ook de nieuwe UIT gekregen.
Iets later dan DV1962, maar beter de UIT te laat dan mijn vriendin hahaha
Antwoord Naar Boven
ibood.nl

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.