Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nieuw lid
Hallo,
Ik heb me vandaag aangemeld bij dit forum.
Mijn interesse gaat vooral uit naar informatie over vakantie bestemmingen; ik zie dat daarover veel te lezen valt op dit forum. (en natuurlijk zal ik proberen ook mijn eigen ervaringen te delen)
Antwoord Naar Boven
(18-03-2017, 11:21 PM)Rogier schreef: Hallo,
Ik heb me vandaag aangemeld bij dit forum.
Mijn interesse gaat vooral uit naar informatie over vakantie bestemmingen; ik zie dat daarover veel te lezen valt op dit forum. (en natuurlijk zal ik proberen ook mijn eigen ervaringen te delen)

[Afbeelding: Welkom%2Bop%2Bons%2Bforum.gif] Rogier.

Er is zeker informatie te vinden over vakantiebestemmingen op dit forum.
Mocht er iets zijn wat je mist of graag wil weten over een bepaalde locatie, laat het dan gerust even weten.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
Hey Rogier,

Laat maar weten waar je naar zoekt,
en een boeiende ontdekkingstocht op het forum toegewenst.
Bartel.
Naaktrecreatie Vlaanderen.
Antwoord Naar Boven
Hi Rogier, welkom op het forum en leuk dat je ook een duit in het (informatie)zakje wilt doen.
Een coffee doen kan altijd... (ook pb's zijn welkom)
Antwoord Naar Boven
Welkom op het forum Rogier! Veel plezier met lezen!
Het leven is gewoon fijner in je blootje! (pb altijd welkom!)
Antwoord Naar Boven
Inderdaad, van harte welkom en laat van je horen. Of van jullie, want we zien dat je gehuwd bent. Leest/post je vrouw mee? Zou leuk zijn!
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
welkom op het forum Rogier
Antwoord Naar Boven
hoi, rogier
Antwoord Naar Boven
Hoi Rogier,

Welkom op het forum.

Danielle
Antwoord Naar Boven
Bedankt voor alle vriendelijke welkomst woorden.
Om een aantal van de vragen te beantwoorden: mijn vrouw is niet naturistisch. Ze is wel eens meegeweest naar een naaktstrand, maar is daar niet enthousiast van geworden. Zodoende zoek ik voor vakantie een plek waar bloot wel mag/kan, maar niet moet. En omdat we jonge kinderen hebben liever ook weer niet te afgelegen, maar met wat speel mogelijkheden in de buurt. Tsja, dat is een combinatie van wensen die niet makkelijk samen gaan.
Misschien moet ik hierover eens een apart topic starten.
Antwoord Naar Boven
Rogier,
Die plekken zijn er wel, maar een beetje moeilijk te vinden.
Ik weet dat wij hier in chaam ook een plek hebben waar je beschut zit, overal dichtbij, en geschikt voor gezinnen met kinderen.
Alleen is deze door verkoop niet meer zodanig te huur.

Wel kun je via micazu of euronature diverse vrijstaande woningen huren in binnen en buitenland.
Het zal even zoeken zijn, maar ze zijn er wel.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
(22-03-2017, 12:35 AM)Rogier schreef: Bedankt voor alle vriendelijke welkomst woorden.
Om een aantal van de vragen te beantwoorden: mijn vrouw is niet naturistisch. Ze is wel eens meegeweest naar een naaktstrand, maar is daar niet enthousiast van geworden. Zodoende zoek ik voor vakantie een plek waar bloot wel mag/kan, maar niet moet. En omdat we jonge kinderen hebben liever ook weer niet te afgelegen, maar met wat speel mogelijkheden in de buurt. Tsja, dat is een combinatie van wensen die niet makkelijk samen gaan.
Misschien moet ik hierover eens een apart topic starten.

Dat maakt het inderdaad allemaal niet zo makkelijk. Maar wel fijn dat jullie samen een manier aan het zoeken zijn om eruit te komen zonder dat een van jullie beiden er gefrustreerd of wat dan ook van wordt. Succes daarmee, van harte!
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
Denemarken is het land bij uitstek voor je Rogier. Vrijwel elk strand is clothing optional en er zijn vast plekjes te vinden die alle hokjes aankruizen.
Een coffee doen kan altijd... (ook pb's zijn welkom)
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.