Dit forum maakt gebruik van cookies
Dit forum maakt gebruik van cookies om uw login informatie als je geregistreerd bent, en uw laatste bezoek te bewaren als je er niet bent.
Cookies zijn kleine tekstbestanden die zijn opgeslagen op uw computer; het door dit forum ingesteld cookie kan alleen worden gebruikt op deze website en vormen geen gevaar voor de veiligheid.
Cookies op dit forum volgen ook de specifieke onderwerpen die u hebt gelezen en als je ze voor het laatst hebt gelezen.
Gelieve te bevestigen of je deze cookies accepteert of weigert dan wordt dit ingesteld.

Een cookie wordt opgeslagen in uw browser, ongeacht uw keuze om te voorkomen dat u wordt deze vraag opnieuw gevraagd.
U kunt uw cookie-instellingen op elk gewenst moment via de link onderaan elke pagina te wijzigen.

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
eerste keer
Ben in zenuwachtige, maar blijde verwachting van een koppel dat deze namiddag op de koffie komt om mijn te introduceren in het samen naakt zijn Smile
it's hard letting your demons go....
Antwoord Naar Boven
Veel plezier!
Een PB is altijd welkom!
Antwoord Naar Boven
Veel plezier trengel.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven
Nice! Blootgewoon genieten!
Antwoord Naar Boven
(07-03-2017, 02:15 PM)LeonhardR schreef: Nice! Blootgewoon genieten!

...en laten weten hoe het was, mag natuurlijk altijd.  Smile
'Naturism is the enjoyment of getting as naked as possible, wherever and whenever appropriate, alone or with others, just for its own sake.'
Antwoord Naar Boven
have fun............ en idd laat het weten hoe het is geweest
Antwoord Naar Boven
Veel plezier maar niet té veel. Tongue Wink
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Antwoord Naar Boven
Hoi, het was erg aangenaam Smile. Het was een al wat ouder koppel met veel naturistenervaring. De man was een rasechte verteller, type "zatte nonkel", dus we we hebben veel gepraat en gelachen. Door zijn amusante verhalen was het bloot zijn al heel snel geen issue meer en voelde het erg natuurlijk aan. Ik voelde me ook helemaal niet bekeken of gekeurd of zo. Het is zeker voor herhaling vatbaar, met deze mensen, maar in de toekomst ook wat "groter". Ik ben erg blij deze stap gezet te hebben. #gelukkig
it's hard letting your demons go....
Antwoord Naar Boven
Fijn dat het zo'n positieve ervaring voor je was...
Antwoord Naar Boven
Fijn om te lezen dat het je zo goed bevallen is trengel.
Of je nu Bloot bent of Gekleed, het roept altijd vragen op.
Antwoord Naar Boven

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.